Radio Skonto - Slikts serviss; aizvainojoša un pārmetumiem bagāta attieksme
Uzņēmuma Radio Skonto rīta programmas vadītāja "Rita Paula", telefoniski aizvainoja ar pārmetumiem bagātām negācijām, kuras raidīja potenciālajam sadarbības partnerim, kurš iepriekš bija vienojies par reklāmas atbalstu no Radio Skonto uzņēmuma ar citu amatpersonu.
Meklējot uzņēmuma atbildīgo personu saistībā par iepriekšējo komunikāciju par reklāmas atbalstu, tika zvanīts ofisa daļai, kura teica, ka nodošot informāciju tālāk.
Pēc 5min zvanīja Rita Paula, skaļā tonī bļaujot telefonā un aizvainojot, lamājot līdz pēdējam spēka izsīkumama, ar tādām frāzēm kā :
Ko Jūs mūs traucējiet ofisā, kas Jūs tādi esiet vispār...
Mēs esam augstas klases uzņēmums, lai Jūs vispār uzdrošinātos zvanīt ofisam...
Jūs neko nesaprotat un Jums nav nekādas pieredzes pasākumu organizēšanā, lai saņemtu kāda veida atbalstu...
Kas Jūs vispār esat par uzņēmumu tāds, nekāds ...
Lai vairs no Jums netiktu veikts zvans un ,lai par Jums es nedzirdētu...
Un daudzas citas frāzes, tikai par to, ka uzzvanījām uz ofisu un palūdzām iepriekšējās komunikācijas amatpersonu ar ,kuru bija veikta vienošanās. Bet saņēmām atpakaļ zvanu no citas personas Ritas Paulas, kura bez nekādiem pārmetumiem nomelnoja mūs, neko nezinot par mums un neuzklausot. :(
Комментарии (8)
izskatās ka kaktu kantoris...cienījami uzņēmēji neraksta šitādas muļķības netā...
Bāžas virsū ar saviem piedāvājumiem, un tad brīnās ka patriec kā blusainus suņus..
Paldies par Jūsu viedokli cienījamais uzņēmēj ! ;)
smejies vai nesmejies, bet no tiem radio skonto ākstiem ikdienas ēterā arī var just augstprātīgu attieksmi, tā ka nav ko brīnīties, ka arī aiz ētera iedomība birst kā no pārpilnības raga...
Tātad uztaisīsim kopsavilkumu, jūs esat vieni no tiem ''biznesmeņiem'' , kas zvanās traucē strādāt ar saviem bezjēdzīgajiem piedāvājumiem? Vai esat dzirdējuši, kas ir kvalitatīvs mārketings? Ja jūs vēl iemanāties ar savu uzbāzību citu uzņēmumu pārstāvjus izvest no pacietības tik tālu, ka saņemat šādas atbildes, tad tā ir augstākā ne profesionalitātes pilotāža.
Jūs noteikti bijāt lietas kursā un esat viszinis. ;)
...aizvainojot, lamājot līdz pēdējam spēka izsīkumama, ar tādām frāzēm kā...
Kuras tieši frāzes Jūs tā ļoti aizvainoja, nemaz jau nerunājot par to, ka kurās frāzēs var saprast ka Jūs "lamāja"?
Nu "atšuva" Jūs nevis ar samākslotu laipnību, bet ar normālā valodā,lai Jūs saprastu!
Redzams, ka Jums ir ļoti maza korporatīvās komunikācijas pieredze.Tā dažreiz var atļauties runāt ne tikai, salīdzinoši solīds uzņēmums kā Radio Skonto, bet arī kāds tiešām "šaraškina" kantoris, ar diviem babulīšiem, kuras nav noskaņojumā, bet kuras sevi uzskata par megakorporāciju )))
Liekas Tu āmurgalva sveci blakus turēji!?...beidz stumdīt mākoņus ar degunu, kad pats dabū atšuvienu, tad laikam skrien pie mammas, lai pažēlo!
Svekla,tu esi slima? :)))