Pūteļkrogs viesu nams - Nekvalitatīvs ēdiens, slikta apkalpošana
20.09.2020. Pusdienu laikā ēdienā tika atrasts tārps, pat divi.
Uz jautājumu - kas tas ir un kā risināsim situāciju oficiante agresīvā tonī paziņoja, ka virtuvē viss ir svaigs un viņiem viss ir kārtībā. Viņa ēdienu negatavojot. Vārdu sakot, es pati esmu atnesusi līdz tārpus, lai sabojātu savas dzimšanas dienas pusdienas radu lokā.
Attieksme pret klientu pilnībā nepieņemama - augstprātīgā, nelaipna un atvainošanos tā arī nesagaidīju. Ceru, ka vismaz Pvd būs savu pienākumu augstumos un izkontrolēs viņus, lai citiem tik ļoti nav jāviļas.
Комментарии (3)
🤢🤢🤮
Bet, tā jau ir sena prakse - tie, kas negrib maksāt par savu maltīti, iemet tajā tārpus, matu, vai stikla gabalinu... Gribēji dzimsanas dienas vakarinas sev un radiem par velti!
Lieki piebilst, ka rēkinu apmaksāju pilnā apmērā. Aizvainojums par tik pazemojošo komunikaciju no uzņēmuma puses bija tik liels, ka nespēju pat pieņemt pieškirto atlaidi.
Ja kāds tā dara, tad nevar a-priori pieņemt, ka visi cilvēki ir nelieši.
Biju gatava būt saprotoša, jo tiešām domāju, ka meža sēnēs var gadīties, kas nepamanīts, bet ja man, jau sarunas sakumā liek saprast, ka es pati esmu vainīga un no uzņēmuma puses neviens pat netaisās atvainoties - tas ir nepieņemami un tā ir nelietīga attieksme pret viesiem!