РешеноSIA PTC - Serviss, apkalpošana
Šodien griezos SIA PTC,Vietalvas iela 1, Rīga. Iepakoja man materiālus labi, taču daļai no partijas bija daudz netīrumu iekšā, par ko bija iepriekš brīdināti, ka zem plēves jābūt visam tīram, jo tie ir paraugi. Viss bija labi, kamēr neatnāca sieviete vārdā Solvita, kura teica, ka viņai vienalga, jo viņai nekas neesot jātīra. Komunikācija ar klientu pilnīgi neadekvāta, viens cilvēks bojā visa uzņēmuma reputāciju. Un te ir problēma nevis ar servisu, bet konkrētas darbinieces komunikāciju ar klientiem. Pārējie darbinieki pilnīgi normāli un pat atvainojās par savu kolēģi. Es jau pat nesaku ka daži paraugi tika sabojāti..
Paldies Solvita, vairs jūsu pakalpojumus neizmantosim, pateicoties jums!
Ar mani telefoniski sazinājās PTC pārstāvis un atvainojās par savas darbinieces uzvedību, par ko ir prieks, ka uzņēmums tomēr uztraucas par klientu atsauksmēm un meklē iespējas kā atrisināt radušos apkalpošanas kvalitātes jautājumus. Uz doto momentu uzskatu, ka problēma ir atrisināta. Paldies
Комментарии (1)
Esam PTC/Pakellas klienti salīdzinoši labu laiku, taču tikai pēdējā laikā esam sākuši biežāk veikt pasūtijumus.Grūti iedomāties aprakstīto situāciju, jo šobrīd ieejot veikalā, vienmēr sagaida smaidīgas meitenes. Pārsvarā pasūtijuma dokumentus mums izsniedz tumšmate Diāna, kura vienmēr apjautājas kā mums sokas, pasmaida, un novēl labas brīvdienas, taču vienreiz tikām arī pie otras meitenes, ne tik runātīgas un nedaudz pat kautrīgas/ nepārliecinātas taču ne mazāk jaukas meitenes. Komunikācija ar Diānu mums vienmēr norit viegli, brīvi, arī tiek atbildēts vienmēr uz visiem jautājumiem, kā arī ja ir kādas problēmas ar saņemto preci, meitenes vienmēr ātri atrisina. Esam veikuši pasūtijumus arī telefoniski, un arī tur, vienmēr saņemam pozitīvas emocijas! Ir jāmāk atrast tādu kontaktu ar klientiem, un šim meitenēm tas noteikti ir izdevies!