Powersport - Krāpšanu, slikts serviss
2024. Gada 11. Maijā veicu pasūtījumu interneta veikalā “Powersport” (turpmāk - pārdevējs) . Tajā pašā dienā veicu pasūtījuma apmaksu 13. Maijā saņēmu apstiprinājumu, ka uzsākta pasūtījuma apstrāde. 18. Maijā tika saņemta pavadzīme, kā arī tika atsūtīts sūtījuma izsekošanas numurs.
3. Jūnijā rakstiski vērsos pie pārdevēja ar lūgumu sniegt informāciju par pasūtījuma statusu, ņemot
vērā, ka sūtījumu vēl nebiju saņēmusi. 5. Jūnijā pārdevējs atbildēja, ka sūtījums ir izsūtīts jau 17
dienas atpakaļ, kā arī informēja par sūtījuma izsekošanas numuru. Sūtījuma
statusu nebija iespējams pārbaudīt, jo dpd mājaslapā, meklējot sūtījumu pēc norādītā numura,
parādījās, ka šāds sūtījums nav reģistrēts. 19. Jūnijā rakstiski vērsos pie pārdevēja ar lūgumu
atgriezt naudu par veikto pasūtījumu. Atbilde netika saņemta. 10. Jūlijā atkārtoti
vērsos pie pārdevēja ar lūgumu atgriezt naudu par veikto pasūtījumu. Atbilde arī šoreiz netika saņemta.
Vērsos ar iesniegumu ptac.
Добавить комментарий