Bistro -kafejnīca "Pipars " - apkalpošana
Labdien!
Gribētu padalīties iespaidos, par bistro apkalpošanas kultūru .Tiešām nesaprotu, vai KATRU dienu, kad es dodos pusdienot uz "Piparu ", man būtu jāuzklausa aizrādījumui, ka es ne tā stāvu, un ka vajag bīdīties uz priekšu? Es gribu nokomplektēt savu pasūtījumu pienācīgi, nevis aizbīdīties uz priekšu, un neko neredzēt ko "krauj 'manā šķīvī , vai pareizo ēdienu utt .Kā arī izbrīna vēl tas, ka es būtībā NEVIENAM netraucēju, bet pārdevējām VIENMĒR izskatās, ka kaut kādā veidā traucēju.Pie tam ,tas viss ir teikts TĀDĀ tonī , kā stingrās uzraudzības iestādē.Vai tiešām klientu ir tik daudz, ka nemaz nerūp tas, lai klients aiziet ne tikai labi paēdis , bet arī emocionāli apmierināts?Lai arī "Pipara " ēdieni ir garšīgi, tomēr arī attieksme man ļoti svarīga , tāpēc, ar draudzenēm pie Jums vairs neiesim.Nepatīkami- un viss pusdienlaiks sabojāts -diemžēl :(
Kliente
Комментарии (20)
ta vins i .man ar ta ir bijis :(
Viss tur ir kārtībā, un pareizi tie pārdevēji tur saka lai visi pabīdās uz priekšū, jo tie kas stāv aizmugurē ļoti slikti var pāredzēt kas ir vitrīnē, jo visi sabīdās jo ātrāķ apkalpo rindu jo nākošie jau pāredz visu vitrīni uz zin ko pasūtīt!
Tieši rinda lēnāk iet kad viena KAZA(piedodiet par izteicienu) izplētusies pa visu rindu un bola savas acis...
Krometa - Labi ir ka neiesi, vismaz tagad rinda ātrāk ies... :))
Viss tur ir kārtībā, un pareizi tie pārdevēji tur saka lai visi pabīdās uz priekšū, jo tie kas stāv aizmugurē ļoti slikti var pāredzēt kas ir vitrīnē, jo visi sabīdās jo ātrāķ apkalpo rindu jo nākošie jau pāredz visu vitrīni uz zin ko pasūtīt!
Tieši rinda lēnāk iet kad viena KAZA(piedodiet par izteicienu) izplētusies pa visu rindu un bola savas acis...
Krometa-Labi ir ka neiesi, vismaz tagad rinda ātrāķ ies... :))
Ha!Kaza -pareizi! Tikai ta kaza ir pardeveja :D :D
Piparam vajadzētu paplašināt savas telpas, lai visi ir apmierināti. Jo savādāk, klientus pazaudēsiet!
Un pietiks pārdevējām izturēties pret klientiem, kā pret govīm- stumjaties uz priekšu (mājās govis, mājās govis) tiešam tas paliek neciešami... bet ēdiens ir garšīgs, paldies pavāriem :)
Katru piektdienu ejam ar kolēģiem tur pusdienās. Ēdiens kvalitatīvs un cenas pieejamas, kā arī klienta karti iedeva. Uzskatu, ka tā ir labākā bistro ēstuve Alfā. Meitenes, kas tur strādā ir pieklājīgas un smaidīgas. Par pārvietošanos rindā aizrāda ļoti korekti un pieklājīgi.
Es arī BIJU regulārs Pipara apmeklētājs gan Alfā, gan Olimpija. Reizi no reizes uzdūros uz nelaipnu apkalpošanu. Bet pēc vakardienas (05.10.), kad Alfā apkalpojošā meitene klaji mani izsmēja, jo ņēmu porciju bērnam un attiecīgi nevēlējos, lai man PIEKRAUJ, kā viņas to ir pieradušas darīt, es vairs tur kāju nesperšu. Bez tam, tajā pašā brīdī biju lieciniece cik nekorekti izturējās pret citu klienti. Situācijas risināšanai tika pieaicināta kaut kāda sieviete, kura vienkārši sāka pretīgi izsmiet konkrēto klienti. Beigās izrādījās, ka tā esot, kā viņa pati teica - saimniece. Tad vairs nebrīnos par apkalpošanas tik zemo kultūru Piparā. Žēl, ka cilvēki, kuriem nav ne mazākās nojausmas, kā strādāt ar klientu, strādā apkalpojošā sfērā aizbaidot klientus, jo ēdieni Piparā ir interesanti un garšīgi.
Nu bet, pirmkārt, ja tu tur stāvi rindas vidū, tad skaidrs, ka būs pārpratumi par to, ka kāds ielien tev priekšā, jo domā, ka vēl izvēlies. Ja jau esi tāds liliputs, kas neredz, ko tev tur uz šķīvja liek, paņem ķeblīti pakāpties.
Pie tam pārdevējas vienmēr strādā labi un korekti (cik nu es tur esmu bijis) un ēdieni ir ļoti gardi. No pildītās vistas filejas var mēli norīt!
Loti nelaipna apkalposana un nicinajums pret cilvekiem. Piedava kaut kadu klienta karti, kuras isteniba nemaz nav, beigas tik panirdz ka uzprasa kas ta pa klienta karti. Vaidzetu slegt to kantori lai iet uz laukiem edienu taisit dzerajiem, tad vares tur ta iztureties pret klientiem. Nevienam neiesaku so uki ja negrib lai tevi ta apnirdz.
Meitenei, ar melnajiem, pusgarajiem matiem, smalkas miesasbūves, kas strādā t/c Alfa "Piparā", nav ne jausmas ko nozīmē strādāt apkalpojošajā sfērā.
1)Klaji izsmej klientus, vēl jo vairāk, to redz visi nākamie klienti.
2)Apkalpošanas tonis un iznīcinošais un pazemojošais skatiens ir zem katras kritikas.
3)Ir sajūta, ka tu aizej nevis kā pircējs pie pārdevēja, bet kā nabags lūgties brīvpusdienas, jo viņa par sevi ir tik augstās domās, ka bail nepateikt vai neizdarīt kaut ko ne tā.
4)Gandrīz vienmēr, kad ir mazāk klientu un kamēr pārējās divas (vai viena) meitenes strādā un apkalpo klientus, esmu ievērojusi, ka viņa tik pārliek ēdienus no viena tīra trauka citā tīrā traukā, staigā apkārt, bļaustās, nu, sauksim, ka piehaltūrē.
Paldies pavāriem, pārējām meitenēm, un novēlu neiedzīvoties pārlieku lielā pašapmierinātībā, jo tā stratēģisks bizness neiet uz priekšu. Padomājiet vien, kas notiks, kad blakus Jums atvērsies kāda konkurentu ēdnīca!
Koncha- bingo!! tā nu ir skaudrā patiesība par PIPARU Alfā!
Mjā, alfā arī saskāros ar nelabvēlīgu apkalpošanu, likās, ka varbūt grūta diena, bet izskatās, ka laikam tā ir ikdiena, man gadījās meitene ar tumšiem matiem.. nepiefiksēju kā sauc, bet replikas no viņas puses mani izbrīnīja, protams, tas man lika pasmaidīt, jo likās pat smieklīgi, ka nav kur izgāzt negācijas..
No rīta uz letes novietoto (paraugam) un pa dienu piešķaudīto zupu pēcpusdienā pārdod kā svaigu (ar apkaltušām malām un apšļakstītu ar salātiem)... Ne pirmo reizi to ievēroju!
Sajaaa ednica vis ir kartiba jaaa varbut reizem ir kada meitene kas nav ar kauko apmierimata bet netrukst ari tadu klieentu kas par sikumiem uzpus ziloni vai tadi klieenti kas stav un nevae izlemt ko isti nemt ko neee tai pasa laika stav gara rimda sapratidim ari sis meitenes vinamvari nau nervi no dzels un ja mes klieenti busim saprotosaki rezultata apkalposana paatrinasies un visss bus labi cienisim cits citu.
Kliēntiem pasiem nevvajag but tik aukspratigam vaitad jus neredzat kāa vinas ir noskrejusas musu del nebusim ka cukas cienisim vinus.
Ēdieni tur gardi, bet tas, ka rinda bīdās un tu tālāk uz priekšu jau neredzi to piedāvājumu, un tāpēc vēl īsti nezini ko izvēlēties, a tev jau brēc virsū skaļo - Lūdzu! Uzdzen stresu un finālā izvēlies to, ko redzi vitrīnā vistuvāk, bet pabraucot ar paplāti uz priekšu, saproti, ka būtu labāk izvēlējies citu ēdienu, ja būtu par tādu zinājis.
Problēma ir vitrīnu izkārtojumā, Tev liek pasūtīt ēdienu, pirms Tu vēl esi aptvēris, kas tur ir lielajā piedāvājumā.
Ēdienienu licējām būtu jābāzejās pie kases, kad klients jau ir redzējis, kas piedāvājumā un var izlemt, ko ņems.
Ēdieni tur gardi, bet tas, ka rinda bīdās un tu tālāk uz priekšu jau neredzi to piedāvājumu, un tāpēc vēl īsti nezini ko izvēlēties, a tev jau brēc virsū skaļo - Lūdzu! Tas uzdzen stresu, un finālā izvēlies to, ko redzi vitrīnā vistuvāk, bet, pabraucot ar paplāti uz priekšu, saproti, ka būtu labāk izvēlējies citu ēdienu, ja būtu par tādu zinājis.
Problēma ir vitrīnu izkārtojumā, Tev liek pasūtīt ēdienu, pirms Tu vēl esi aptvēris, kas tur ir lielajā piedāvājumā.
Ēdienu licējām būtu jābāzejās pie kases, kad klients jau ir redzējis, kas piedāvājumā un var izlemt, ko ņems.
Diemžēl jau otro reizi divu nedēļu laikā negatīva pieredze ar bistro “Pipars” ēdieniem. Pagājušo nedēļu no ceptiem kartupeļiem vilku ārā vairākus matus, šodien no kartupeļu biezputras izvilku bildē redzamo- diegu?
Atceros ari no alfas. Beidzot pienak mana karta pasutit. Pirmais vards NU... tads izbrinits radiju ar pirkstu uz kadu no galas gabaliem un prasiju kas ta pa galu. Izlikas taja bridi ka vinai aizkritis ciet:D
Šmauc ar cenām, un neizsniedz čekus!