Pigmalion - Pigmalion
Nevienam neiesaku apmeklēt frizieri Pigmalion salonā, vizmaz neejat pie nezināma. Dažai labai frizierei ir problēmas ar latviešu valodu, darba ātrumu un sapratni. Telpas neglītas. Cilvēku ļoooti maz, kas vien liecina par kvalitātes līmeni.
Комментарии (6)
esmu šokā... daudzas reizes biju tur frizēties un viss bila o.k... tāpēc nesaprotu Jūsu sašutumu...
man arī negatīvas atsauksmes par šo salonu, jo reiz biju tur pie masiera, kurš šķiet masējot visu laiku pabeidza...un tad viņš izlikās par gaišreģi, un teica, ka man drīz būs bērni, ka vīr gultā baigais seksīgais, un vēl visādas debīlas muļķības, tā bija pirmā un pēdējā reize, kad tur biju, sviesc, kā var tā zvelt muļķības...veeee...
Man arī ar šo salonu ir slikta pieredze. Pirms pāris gadiem laboju tur nolūzušu mākslīgo nagu. Manikīre bija bez 2 zobiem un ar tādiem nagiem, uz kuriem skatoties, nāca vēmiens. Turklāt jaukākais piedzīvojums bija tas, ka 2 darbinieces dzenāja pa telpām 2 tarakānus, kuri parādījās nezin no kurienes. Latviski arī neviens nerunāja.
Ļoti savādi. Pati esmu šī salona kliente jau vairākus gadus, tiesu sakot nekad nebiju pie masiera, tāpēc par to nevāru neko pateikt. Bed pie friziera un manikīra meistara eju diezgan bieži. Dažreiz gadās ka netieku pie savas frizieres tad pierakstos pie citas tajā pašā salonā. Ļoti patīkami tas, ka kad zvanu administrātore mani atpazīst pēc balss, un atcerās ka es dzeru zeļo tēju neviss kafiju kad atnāku. Manu frizieri sauc Irīna, varbūt viņa ne pārāk perfekti pārvalda latviešu valodu toties frizūras viņai gan sanāk izcilas, bet ja kā jau teicu netieku pie Irīnas tad pierakstos pie Ilonas - viņa pati ir latviete un nekādu problēmu ar valodu vai darba ātrumu nav. Meistarīti kas man taisa nadziņus arī sauc Irīna, vai dažkārt tieku arī pie Marinas. Viņiem manikīra kabinetā gandrīz brīvas vietas no diplomiem nav, malači ko vel var teikt. Kad pēdējo reizi biju pie Irīnas uz korekciju viņa man pastāstīja ka vinnēja konkursu un tagad viņai ir tas gods pārstāvēt Latviju nagu modelēšanas konkursā Duseldorfā.
Man personīgi liekas savādi ka kāds atcerējās to, kas notika divus gadus atpakaļ, jo šī ir vienīgā sudzība par šo salonu portālā. Ja kādai ir kādas personīgas problemas vai nepatika, tad tas ir galīgi bērnišķīgi. Bet nu tas ir mans personīgais viedoklis, nezinu ko teiks citi.
Biju vīlusies par it kā ārstniecisko pedikīru. Iegādājos atlaižu kuponu un cerēju iegūt un izbaudīt pedikīru un pēdu masāžu, bet specialitāte strikti noteica, ja nāktu pa pilnu samaksu 17 Ls, tad pienāktos daudz vairāk labumu, tā kā no kupona viņa neko sev nenopelna, tad var dabūt tikai minimumu. Nesaprotu kāpēc salons piedalās zizu akcijā, ja ir tik negatīva attieksme pret kuponiem.
Man, lai noņemtu kārpu, pedikīre prasīja piemaksāt 3 Ls kaut gan es ZIZU iegādājos kuponu kurā skaidri un gaiši bija rakstīts, ka tas būs ārstnieciskais pedikīrs kas iekļauj sevī arī kārpas noņemšanu.Krāpšana! Pie kam, administratore ļoti nelaipna, uzbrēca ko es gribot, viņiem taču jāapkalpo 500 pedikīra gribētāju.Tad rodas jautājums, ja meistare neko nepelna, kas pelna un kāpēc jāpiedalās akcijās, ja nevar visus gribētājus apkalpot.