Piektdiena ir klāt - Apkalpošana
Slavena vieta ar atpazīstamu īpašnieku Bikkšus kungu.
Pasūtīju gulaša zupu, maizīti un kafiju.
Maza, gaiša oficiante atnesa kafiju un uzreiz zupu.
Es jautāju, kāpēc kafiju atnes pirms zupas.
Viņa atbild, ka es neesmu prasījis pēc zupas.Es domāju, ka tieši otrādi, ja neprasiju kafiju pirms tad loģiski, ka kafiju nes beigās.Uz ko meitene nomurmina zem deguna, ka esmu atnācis kasīties un neko nesaprotu.
Pie zupas maizes groziņā sviestiņš ar zaļumiem.Pēc krāsas jau man izskatījās, ka labu laiku stāvējis leduskapī. Pagaršoju pa tiešām( S duškom) pasaucu to pašu daiļo oficianti un palūdzu nomainīt. Uz ko saņēmu asu atbildi negaršo neēdiet.Uzstāju lai samaina. Aiznesa un nelikās ne zinis.kad pēc laiciņa pajautāju, kur ir sviests. Atbildēja apm., tā:
Jūs taču vecu negribiet, bet cita mums nav.
Nu rūgtums palika no šī iestādījuma.Jo cenu līmenis prasa arī servisa līmeni.
Комментарии (16)
Nabaga oficiante:(
Ir grūti strādāt, ja pret Tevi ir nelaipns...Es saprotu oficianti...Pati esmu strādajusi kafejnīcā. Visu dienu nāk cilveki - katrs ar savu garsatāvokli. Citiem neiet darbāvai privatajā dzīvē un viņi izgāž dusmas uz oficiantēm vai pārdevejām. Oficianti tak arī nogurst...Tev vajdzēja pateikt, ka vēlies kafiju pēc zupas. Un runājot par sviestu, ne jau oficiants par to atbild. Ja viņai saka, lai tādu liek galda, tad viņa arī liek...Bet beigās paliek vainīga viņa nevis darba devējs vai pavārs...Ja būtu to palūdzis laipni, gan viņa atnestu Tev jaunu kafiju pēc zupas un būtu atnesusi jaunu sviestu vai arī paskaidrotu, ka diemžēl cita nav. Jābūt iejūtīgakam un laipnakam...
Sviestu sagribeji, driz vispar needisi.
pagaajusajaa vasaraa diezgan biezi iegriezos sajaa iestaadee, tad vinjiem bija aara terase (iekseejo telpu interjers neskjiet diezko patiikams).
paarsvaraa oficiantes tur ir atsauciigas, laipnas, bet paaris reizes gadiijaas arii taadas, kuras bija jaaizkjer, lai pasuutiitu un samaksaatu un arii attieksmes probleema bija. varbuut taa pati blondaa arii bija, neieveeroju.
un vispaar jau servisa iestaadees jautaat ir oficianta darbs nevis klienta. ja tiek pasuutiits eediens, tad parasti kafiju malko peec taa gaidot reekjinu. gan jau ka arnis biksus sadas elementaras servisa lietas saviem darbiniekiem ir speejiigs izskaidrot.
no otras puses - arii klienti meedz buut baigie maitas un kaa jau kaads seit rakstiija, meedz izgaazt savas personiskaas probleemas uz apkalpojoso personaalu. kaapeec cilveekiem vienkaarsi neiemaaciities buut civilizeetiem saskarsmee vienam ar otru?
Pareizi izdarija, ka kafiju atnesa pirms zupas, tev pasam bija jasaka, ja gribi to pec zupas.Jo parasti dzerienus atnes vispirms, pec tam salati, zupas un ta talak...nabaga meitene!Pretigi apkalpot tadus klujentuska tu
Jaa, autors izklausaas taads kaskiigs...
Šķiet, ka dzērienus, jebkādus, vienmēr pieness pirmos! Bet skatoties uz šo gadījumu, man, šķiet, ka mūsu mīļajai latviešu tautai būtu jāsāk vairāk arī skatīties uz sevi un savu attieksmi per jebkuru cilvēku - gan pret apkalpotaju, gan garāmgājēju. Jāpadomā par toni, kādā cilvēks vēršās ar savu pretenziju, jo cilvēks, kas Jūš apkalpo arī ir tikai cilvēks, nevis robots. TāPēC BūSIM JAUKI MēS UN PRET MUMS ARī BūS JAUKāKI! NEVAZāJIET SAVU NEGATīVO ATTIEKSMI LīDZI, TAD NEGATīVAIS NEVILKSIES JUMS LīDZI!
Neiedzilinoties konkretaja gadijuma, teikshu, ka Latvija ir ljoti zems limenis sabiedriskas edinashanas servisaa (to esmu dzirdejis no daudzien arzemniekiem un esmu parliecinajies ari pats).
Piekritu autoram par aizradijumiem. Lieilska oficiante ir taa, kas tadaas reizees mak nogludinat virtuves kljudas, nevis ir pashtaisnigas un tikai padzilina kashki. Tur ari ir vajadzigs talants un piemerotiba shim darbam.
Что за бред?! Почему все защищают "бедную" официантку?! Позавчера обедал в Double Coffee, заказал каппучино, у меня спросили, когда хочу, до, или после. И всегда спрашивают.
Фиг с ним с кофе, но протухшее масло, это никуда не годиться. В "Piektdiena ir klāt", для просто "перекусить" цены не самые дешевые. Почему человек должен нюхать продукты и проверять, испорченные, или нет?! И после сделанного замечания слышать в ответ дерзость официантки. От обычного кусочка масла можно с отравлением в больницу лечь.
Я смотрю у большинства до сих пор остались постсоветские привычки: "ай, х*й с ним, итак сойдет!" А кого-то жаба душит, что человек обедает в "Piektdiena ir klāt", куда сами только по праздникам ходят.
Не знаю, каким тоном было сделано замечание, но жалоба по делу. И владелец "Piektdiena ir klāt" должен знать, как за его спиной ведут себя его подчиненные.
Полностью согласна.
Looooošara ir ta viesmile, es pats stradaju viena no labakajiem Rigas restoraniem un pie mums ir nolikums, ja viesmilis kaut uz 1% šaubas par ediena kvalitati viņš vienkarši neņem edienu un ar zīlu aci skatas uz pavariem- dreset vajag!!
нюхать продукты и проверять, испорченные, или нет?! И после сделанного жен знать заказал каппучино у большинства до сих пор остались подчиненные...
Pastāstiet lūdzu par Flavor Wave Turbo oven. Kādi ir plusi un kādi ir mīnusi? Ar ko atšķirās pārējās konvekcijas krāsnis utt?
Ilze, tu esi pavisam dura vai izliecies???
Protams, ka tas bija oficiantes uzdevums iepriekš noskaidrot, kad klients vēlas kafiju! Un piekrītu, ka bieži (bet ne vienmēr!) Latvijā apkalpošanas kultūras vienkārši nav. Plus, reizēm ēšanas iestādēs rodas iespaids, ka pavāra arī tai dienā nav uz vietas... Bet tas tad būtu stāsts par Double Coffee, ja konkrētāk.
stradaju pats par oficiantu un parasti ja klients nav ludzis dzerienus atnes pec tam tad tos nes pirmos-ETIĶETE:)