Rīgas namu pārvaldnieks - Rīgas namu pārvaldnieks/ Man kā patērētājam nau nekādas tiesības
"Šodien pēc iepriekšējā pieraksta devos uz Rīgas namu pārvaldnieku - "Kurzemes namu apsaimniekotāja galveno ēku, Mārtiņa ielā 7, Rīga konsultācijā par īpašumu apsaimniekošanu...
Daži Darbinieki tur strādā šausmīgi nekompetenti - biju atnākusi uz iestādi 30 minūtes ātrāk...
- " jautājums viņiem no manas puses bija kur es varu apmeklēt toleti?..- - atbilde bija sekojoša: - toletes apmeklēšana ir iespējama tikai darbinieku personālam un man kā patērētājam nau nekādas tiesības,,, "tad es jautāju ko tad lai es daru eju uz ielas,,,,?!
- darbinieki namu apsaimniekotāja - "noraustija plecus un pateica ka tā neesot viņu darīšana...!?
"Gāju ārā un sēdēju tur lai sagaidītu savu rindu bez toletes apmeklēšanas nācās ciesties 1h30... - "jo diemžēl nekas cits neatlika kā ciesties, blakus nebija iestādes kur ir tolete un pieraksts uz konsultāciju man bija jau pēc 30 minūtēm.
Es jūtos ļoti aizkarta nevienam nenovēlu to piedzīvot.
Labdien! Vai Jūs varētu precizēt privātā ziņā pie kāda speciālista bijāt pierakstījusies, lai mēs spētu izvērtēt darbinieku komunikāciju šajā situācijā? Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!
Комментарии (3)
Ināra Bukina
Sabiedrisko toletes apmeklēšana patērētājiem klientiem nau pieejama tikai apkalpojošajam personālam.
Labdien! Atvainojamies par sagādātajām neērtībām! Valstī izsludinātā ārkārtējā stāvokļa laikā, stingri regulējam klientu apriti, lai ierobežotu slimības izplatību un pasargātu gan Jūsu, gan savu veselību. Aicinām visus klientus maksimāli izmantot attālinātu komunikāciju rakstot uz e-pastu [email protected] vai zvanot uz informatīvo tālruni 8900.