Paysera - Slikts serviss
Tika izveidots uzņēmuma konts. To atverot, netika minēts, ka katru mēnesi tiks piemērota konta apkalpošanas maksa 3 eur apmērā. Norēķinu konts netika izmantots, netika arī apmeklēts, kā rezultātā, katru mēnesi čārdžojot 3 eur, izveidojās parāds 11 eur apmērā, kas, kā nupat izrādās, ir nodots parādu piedziņai uz informdebtor, kompāniju, kuras jurisdikcija atrodas ārpus Latvijas un šobrīd arī es. Pirms nodošanas parādu piedziņai netika veikta nekāda oficiāla saziņa ar uzņēmumu nedz pa profilā norādīto telefona numuru, nedz e-pastu, nedz juridisko adresi. Arī iekšbankas sistēmā netika saņemti nekādi paziņojumi par negatīvu konta atlikumu. Klientu apkalpošanas speciālists atbild - jums pašiem ir uzdevums sekot līdzi savam konta atlikumam, kas ir ok, bet, kas attiecas uz parāda cedēšanu trešajai pusei, pirms tam nesazinoties ar debitoru un redzot, kāpēc tas ir izveidojies, ir absolūti neizprotama prakse. Neviena no lielajām retail bankām nekad tā nerīkotos.
Pēc norēķinu konta papildināšanas, vēloties slēgt kontu, viss, ko klientu apkalpošanas speciālists ir spējīgs pateikt ir "rakstiet uz [slēpt]@paysera.lv" to izdarot, tiek saņemta ziņa, ka mums sazināsies 3 darba stundu laikā. Šobrīd pagājušas jau 2 pilnas darba dienas, nekāda saziņa joprojām notikusi nav. Burvīga sadarbība!
Комментарии (5)
Tieši šobrīd ar to pašu esmu saskārusies un risinu šo problēmu. Grasījosarī rakstīt sūdzību šeit, bet nu neatkārtošos. Arī saņēmu e-pastu no InformDebtor, bet no pašiem paysera nekādas ziņa par kaut kādu parādu! Jums vismas 11 euro man 27,28 + 10 eur par InformDebtor ''pakalpojumu''. Un tieši tāpat neizmantoju šo Paysera! uzrakstīju FKTK, bet neko palīdzēt nevar, jo reģistrēta Lietuvā.. Var tikai vērsties Lietuvas Bankā...
Tas pats. Atsūtīja vēstuli, ka esmu parādā 11 euro (kontu neizmantoju ilgāk par pusgadu), mans risinājums vienkāršs - vienkārši ignorēt.
Mūsu uzņēmumam ir tieši tāda pati situācija. Mēs uzstādījam kontu klientiem, ne sev. Nebija nekādas nojausmas ne par kontu ne par parādu, kamēr neatsūtīja e-pastu par jau 11 mēnešu parādu.
Pirmo reizi sastopos ar šādu nesmuku rīcību no šķietami pieklājīga uzņēmuma! Vai varam vērsties pie augstākām instancēm?
Visu laiku esmu teicis, ka jaunajiem uzņēmējiem ir jāiziet kursi un pēc tam jākārto eksāmens. Citādāk katrs iedomājas, ka viņš var būt uzņēmējs, bet pēc tam ieslēdz "aitu" mani neviens nebrīdināja, mani neviens neinformēja. Tiešām kāds var iedomāties, ka uzņēmuma kontu kādā finanšu iestādē uzturēs par velti? Tiešām?! Un visa šī servisa šņaga un patērētāju tiesības arī uz uzņēmumu apkalpošanu pie cietiem uzņēmumiem neattiecās.
Ir jālasa noteikumi, ir jāiepazīstas ar cenrādi ir jāsastāda un jālasa līgumi, kurus citi uzņēmumi tev dod parakstīt, jo kas tik tur nav iekšā. Ja tu iedomājies visu parakstīt ar vieglu roku, nelasot ar vārdiem - es taču uzticos, tad jūsu vieta nav uzņēmēju rindās, bet ir jāver savs kantoris ciet un jāiet strādāt par algotu darbinieku, tur varēs izvalbīt acis, ieslēgt aitu vai sliktākā gadījumā skriet PTAC sūdzēties.
Smiekli nāk no arguments - bet es taču neizmantoju. Kas jums to liedza darīt? Banka nodrošināja jums servisu - samaksājiet.
Tā lūk arī dzīvojam, katra pastala, kas vakardien ar sušī paplāti pa zāli skraidīja, šodien ir iedomājusies, ka līdz ko atver firmu tā kļūst Bussines women, bet uzvedība, tā pati, oficiantes.
Dobij, kurš tevi te vispār prasīja kaut ko rakstīt? Tu esi oficiāls Paysera pārstāvis? Nē? Muti aiztaisi un atrodi jēdzīgāku nodarbi par katras sūdzības komentēšanu, gar kuru tev nekādas daļas nav. Rūdītais uzņēmējs un kursu rīkotājs. Smiekli nāk :D