www.sudzibas.lv Paysera Krāpšana, slikts serviss

Paysera - Krāpšana, slikts serviss

Vēlos brīdināt par sekām, kuras var rasties, slēdzot līgumu ar Paysera kompāniju. Šis raksts attiecas vairāk uz juridiskām personām. Stāsts ir garš.
2022. Gada jūlijā slēdzu līgumu kā juridiska persona ar Paysera, jo gribēju izmantot viņu pakalpojumus savā internetveikalā (maksājumu apstrāde) . Daudzi citi uzņēmumi Latvijā to jau dara, jo Cenas ir sakarīgas un pakalpojumu klāsts ir plašs. Tas arī mudināja.
Ar pirmo problēmu saskaros tad, kad nevarēju uzinstalēt viņu aplikāciju internetveikala platformā. Tā nebija aktīva. Mēģināju visādi sazināties ar klientu servisu (zvanot, rakstot, izmantojot online čatu) un neviens nevarēja man palīdzēt, neatbildēja vispār vai atbildēja ļoti ilgi (nedēļām) . Jau tajā brīdī vairs negribēju turpināt sadarbību. Tad beidzot saņēmu atbildi, ka programma nestrādā un ir izstrādes stadijā. Pēc trim dienām būšot pieejama, bet protams ka nebija. Par to brīdināts netika.
Augustā nosūtīju pieprasījumu slēgt kontu (gan privāto, gan uzņēmuma) . Konta atlikums bija 0.00 eur. Spriedzot pēc sarakstes, tas notika veiksmīgi. Uzreiz pēc tam mēģināju ieiet savā kontā un nevarēju, izmetās kļūda, ka konts neeksistē.
Novembra beigās sāku saņemt vēstules-brīdinājumus par parādu, kurš man ir steidzami jāapmaksā, ieejot savā kontā un papildinot to. Uzreiz atbildēju - klusums. Automātiskā atbilde par to, ka viņi atbild 1-2 dienu laikā. Latvijas mājaslapā norādītais tel. Numurs vispār nav sasniedzams. Otrais ir anglijas, uz to nezvanīju, jo 1 min maksā gandrīz eiro, nē, paldies. Tikai šodien (pagāja divas nedēļas) , saņēmu ziņu, ka viss ir slēgts un kārtībā, šādas ziņas vairs nesaņemšu. Pirms tas vajadzēja piedraudēt ar iesniegumu. Iespējams, tās vēl nav beigas.
Jebkurā gadījumā, nevienam neiesaku sadarboties ar šo kompāniju. Viņu krāpšanas shēma ir ļoti skaidra, un tā ir uzņēmuma politika. Galvenais ir tas, ka sazināties ar viņiem ir praktiski ļoti grūti, un ja tas nesanāk, vienīgais risinājums ir vērsties tiesā vai eiropas komisijā, kura aizstāv patērētāju tiesības. Ptac šeit nelīdzēs. Nesaprotu, kā viņi joprojām strādā.
Pielikumā iesniedzu lielāko daļu sarakstes.

07.12.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

T TransportsK 07.12.2022

Rezultātā nekas nebija izkrāpts?
Parāds varētu būt par konta slēgšanu vai pēdējo kortes vai konta apkalpošanas/ komisijas maksu, kuru nebija iespējams ieturēt no konta, kurā ir 0.00 EUR - parasti, jebkura darbība/ operācija ir maksas pakalpojums.

G godigaattieksme123 07.12.2022

Kad es teicu, ka rakstīšu iesniegumu patērētāju aizsardzības komisijā, pēc 4 dienām viss tika atrisināts un parādu izdzēsa. Kad slēdzu kontu augustā, bilance bija 0.00, tikai šajā gadījumā viņi vispār varētu to izdarīt.
Es domāju, ka viņi vienkārši nebija līdz galam slēguši kontu, kad es to pieprasīju. Un tas parāds ir apkalpošanas maksa par 4 mēnešiem. Bet to es nekad neuzzināšu, jo nekāds paskaidrojums vai rēķins man netika atsūtīts, kad prasīju.
Runa par to, ka lielākā daļa klientu gan jau negribētu strīdēties par tiem 9.00 EUR, bet tur, šur 9.00 EUR un tā jau Paysera kļūst par turīgu uzņēmumu...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы