Paysera - Krāpšana
Uzņēmums Paysera pavasarī bija izsūtījis informāciju par izmaiņām biznesa līguma saistībās elektroniski e-pastā. No random servisiem vienkārši nelasu, jo nebiju lietojis viņu pakalpojumu nekad.
Nebrīdinot ne kā savādāk par izmaiņām līgumā + nepārliecinoties ka klients tiešām ir saņēmis šīs ziņas, kaut gan pieejami ir padziļināti klienta kontakti (telefons, citas adrese) , ievieš ikmēneša maksājumus par kuriem nekas nebija minēts reģistrējoties un pēc tam veic parādu piedziņu par pāris eiro/mēn visiem neaktīvajiem kontiem. Neaktīvs konts nozīmē atvērts konts platformā, bet caur kuru netiek virzīti maksājumi.
Tātad algoritms secīgs, nevis informēt klientu, ka ir neaktīvs konts un lūdz to dzēst, bet ievieš ikmēneša komisijas maksas, izsūta no nedroša servera e-pastus ko klienti neala un tad piestādīt maksu par šo neaktīvo kontu.
Naudas mašīna ir gatava uz līdzenas vietas. Neaktīvi biznesa konti x 6 mēn un tad sūtam uz parādu piedziņu.
Saņēmot parādu piedziņas epastu par 18 eur parādu. Esot informējuši, parāds jāmaksā.
Sanāk krāpšana, jo tad jebkurš uzņēmums pie kura jebkad esmu izveidojis kontu var pats mainīt notiekamus, ka sāk iekasēt maksu par konta uzturēšanu pie viņiem, atsūtīt epastu un ja tas netiek pamanīts, tad uzsākt parādu piedziņu.
💡nožēlojams serviss => neiesaku nevienam online veikalam, nedz arī online pakalpojumu sniedzējam! Bija ļoti neatsaucīgi un tikai sūta punktus no sevis izdomātajiem noteikumiem, kas Saka, ka parāds jāmaksā un esmu piekritis noteikumiem, ja esmu "saņēmis" epastu.
❗️ir labākas maksājuma platformas, kas burtiski dreb par katru klientu!
Godprātīgs pakalpojuma sniedzējs - uzņēmējs nerīkojas.
Добавить комментарий