Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca - attieksme
Lieliska nodaļa, pieklājīgi un zinoši ārsti, jaukas medmāsas, bet..., izņemot slimnieku no 9.nodaļas, sejā iemetās rejoša būtne, kura diemžēl nestādijās priekšā un skaļā balsī rupji izteica pārmetumus par bakhilu trūkumu un virsjaku klātbūtni. (Nejauka sieviete ar pousgariem slikti koptiem pabalinātiem matiem)... Atvainojos, jo ... gardrobē nebija neviena darbinieka, kuram es varētu nodot savas virsdrēbes, par bakhilu nepieciešamību tiešām nezināju, jo neesmu biežs slimnīcu apmeklētājs un par to nepieciešamību uzzinu no informācijas slimnīcā un norādes kur tās iegādāties. Nevienu brīdi neuzskatīju, ka neesmu pārkāpusi slimnīcas noteikumus, bet neuzskatu par iespējamu šādu komunicēšanu aqr cilvēkiem, kur nu vēl slimnīcas telpās. Pieņemu, ka šis radījums (diemžēl nav vēlēšanās to nosaukt citādi) bija kāda virsmāsa, jo sastaptās ikdienas medmāsas bija jaukas, pieklājīgas un saprotošas... Šādi darbinieki rada iespaidu par visu slimnīcu un pakalpojumiem kopumā,
Комментарии (3)
Nu ,bet tas ir pašsaprotami ,ka tu ej pie slimniekiem un nevar telpās kuras tiek uzturētas kārtībā ar netīrām virsdrēbēm. Tieši tādi cilvēki kā tu ievazā kautvai viss parastāko bacili un saslimstot vienam pacientam saslims viss stāvs.
Nevienā brīdī nenoliedzu savu vainu, bet uzskatu, ka informācijai par bakhilu iegādi jābūt publiskotai un garderobei ir jābūt darbojošai! Un neuzskatu, ka komunicēšana sevi pazemojošā tonī ir pieļaujama un uzruna "Tu" ir pieņemama tuvu cilvēku saziņas gadījumā. Ja cienīsim viens otru un pieturēsimies pie pieklājības elementārajām formām, varbūt mūsu valstī tomēr beidzot kaut kas mainīsies, Jauku dienu!
Nu sorry, bet uzraksti, ka visur ieeja ar bahilām un norādes uz automātiem ir izlīmētas pa visu slimnīcu... tā ka pats vien esi vainīgs.