Parekss Banka - Ļoti nelaipna apkalpošana
Šajā Parex bankas filiālē strādā ļoti nelaipnas meitenes. It īpaši viena meitene Rita Rulle, kas bļauj virsū, nelaipni atbild un vispār atsakās apakalpot.Pārsvarā tur strādā tikai pa vienai, jo redz pārējās ir aizņemtas ar pļāpāšanu nevis klientu apkalpošanu. Rindā vienmēr ir jāgaida ne māzāk par 40 min.Neiesaku Jums iet uz šo filiāli, citādi sastapaties ar ĻOTI nelaipnu attieksmi.
Комментарии (4)
tads tas cukaaas ir iedomajus, ka baigas kundzes, izmest tadas no darba...
Rindā jāstāv ilgi un ir bijušas reizes, kas darbinieces savā starpā apspriež savu privāto dzīvi, man kā klientam tas nav jādzird...
Es esmu gan Parex, gan Hasa kliente. Vājprātīgas rindas ir abās. Šodien, no 15.45-16-40, Alfas filiālē bija 2 darbinieki-viena aiz letes, otra (otrs) būrī. Es saprotu, ka arī darbiniekiem ir jāēd, bet, tas viens klients pie letes pavadīja 25 min.. Bankai ir jārēķinās ar to, ka Alfā ir daudz viņu bankas klientu, un, tā kā vajadzētu vienu cilvēku, kurš palaiž paēst, un atvainojiet, piedodiet, pačurāt, patstāvīgos darbiniekus. Ja "Parex" ir problēmas ar darbinieku skaitu, tad "Hansa" ar rindas garumu. Tur tā kā vajadzētu padomāt par plašākam telpām.
Jā, es arī nesen kļuvu par Parex klientu, par šo savu lēmumu arī daudz nepārdzīvoju. Taču klientu apkalpošanas līmenis tiešām ir zems, vismaz parex filiālē, kas atrodas Vienības gatves Maximā. Un jāgaida rindā nenormāli ilgi, pa to laiku var paspēt divreiz izstaigāt lielo Maximu un iepirkties, izstāvot garu rindu. Piekrītot, ka kļūdīties ir cilvēcīgi, bet nu tomēr, kā var uztaisīt karti ar veco uzvārdu, ka karte tika taisīta pēc svaiga iesnieguma, kurā skaidri un gaiši norādīts mans jaunais uzvārds?!:/