Otto-latvia - apkalpošanas kvalitāte
Mans piedzīvojums ar šo kompāniju aizsākās 2012.gada oktobra sākumā, kad nolēmu pasūtīt jaku. Pasūtījumu saņēmu tikai novembra beigās, ar to es biju rēķinājusies, jo tā termiņš bija 5-8 nedēļas. Taču nebiju rēķinājusies ar to, ko ieraudzīju. Tās bija šausmas par 47 Ls, kuras krasi atšķīrās no katalogā redzētā- vīles nošūtas rišiņā, apkakle kā stipri nošļukušas zīloņa ausis. Pieļauju, ja es kā modele stāvētu un nekustētos, pie profesionālām gaismām un stilista piekārtošanas kādas 5 min.es būtu tikpat skaista kā kataloga meitene, bet šad tad ir arī jāpamaina pozas, tad tik "feleriņi" parādās un rezultātā izskats nožēlojams. Nākamajā dienā nosūtīju jaku atpakaļ un sāku gaidīt, kad pēc līguma noteiktā laikā, t.i. 30 dienas, man ieskaitīs naudu. Tas nenotika, un es zvanīju uz biroju, lai paintetesētos, kas noticis. Klientu apkalpotāja Agnese man paskaidroja, lai nesatraucos, ka kaut kad drīzumā man naudu ieskaitīšot.Pēc mana protesta, ka tam jau bija jānotiek šo 30 dienu laikā, viņa mani nomierināja, ka tāda jau viņiem tā grāmatvede ir un tā mēdzot rīkoties intin bieži , bet nauda nekur nepazudīs. Tā nu vēl arvien gaidu uz Otto-latvia grāmatvedes labvēlību un ceru, ka varbūt uz vasaras sezonu beidzot varēšu sev nopirkt siltu ziemas jaku:)
Добавить комментарий