www.sudzibas.lv Orto klīnika Attieksme, apkalpošanas līmenis, izmaksas, ārstu līmenis

Orto Klīnika - Attieksme, apkalpošanas līmenis, izmaksas, ārstu līmenis

Pēc pleca artroskopijas: plecs sāp vēl vairāk, uz ko ārsts (nevēlos minēt vārdu) atbild - veiksim blokādi, kas nav problēmas risinājums..
Mrt rezultātus (pieeju, kas datamed atļauj aplūkot izmeklējumu beztermiņā) , atkārtoti, nevēlas izsniegt, jo strādā pēc kaut kādas mistiskas instrukcijas (kura, visticamāk, ir izdomāta, jo uz zvanu sākotnēji atbild ar vienu tekstu, bet pēc 5min - savādāk, aizbildinoties, ka nāk pacients un nav laika runāt) .
Pieņemšana - ar kavējumiem, kas būtu ok, bet tā attieksme, ieejot pie daktera, vizīte max. 10minūtes, jo nedrīkst kavēt rindu, problēmā pat neiedziļinās - ja kaut ko jautā (piem. , par blokādi, vai viņa tiešam ir vajadzīga, jo tas jau problēmu neatrisina...) saņem atbildi, ka ''te ārsts esmu es''.

A

Комментарии (1)

N nepateicigais 28.07.2018

Apmēram šajā pašā laikā veicu samērā vienkāršu operāciju ORTO klīnikā.Rezultāts-smaga infekcija,ilgstoša ārstēšanās citā ārstniecības iestādē,perspektīvā invaliditāte.Plus klīnikas vadība un ārstnieciskais personāls no kontaktiem izvairās.Pašlaik iesniegta prasība pret klīniku,tādēļ nesaukšu uzvārdus un neaprakstīšu situācijas,bet vēlos brīdināt citus-ja jums viss noritēs bez sarežģījumiem,tad vienīgais ieguvums būs pašapziņai,ka tas ko varējāt veiksmīgi ārstēt valsts slimnīcās tika paveikts privātajā,par entās reizes lielāku maksu.Būs sarežģījumi-būs problēmas.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы