Oranž Garaž - pat nevar pārbaudīt gaisa kondicionēšanas sistēmu
Servis ar 100% tieksmi apčakarēt klientus. Aizvedu autiņam pārbaudīt gaisa kondicionēšanas sistēmu. Pārbauda ar saspiestu gaisu un matu šampūnu. Man jau liekas aizdomīgi. Konstatē defektu radiatorā. Iesaku servisa darbiniekiem iepirst sistēmā un uzraut sērkociņu.
Aizbraucot uz citu servisu, radiators kārtībā, defekts savienojuma caurulītē. Oranž garaž paņem 15 eur protams bez čeka un naudu atpakaļ nedod, vajadzēja remontēt pie viņiem. Kā lai remontē autiņu pie analfabētiem?
Комментарии (1)
Nu re draugs, acīmredzot Jūs esat tas kas stāvēja rindā aiz manis un īgņojāties kāpēc tik ilgi aizkavēju servisa pieņemšanas "guru"... Es vienkārši torīt biju totālā šokā ka tiku trīs dienas iepriekš pierakstīts pulksten 10:00 uz savirzi, bet kad ierados šamējais bija ļoooti izbrīnīts, kas es tāds vispār esmu, un ka savirzi prot veikt tikai viens meistars, kurš jau otro dienu nav ieradies darbā! Sajūta bija līdzīga kā izjokošanā ar slēpto kameru! Tas vien kautko liecina par šo servisu, ka neciena nākamos klientus un viņu patērēto laiku un degvielu velti ierodoties nozīmētajā laikā pie viņiem, savlaicīgi nepabrīdinot, laigan mans mobīlā numurs viņiem tika atstāts! Atgriežoties pie datora nolēmu ieskatīties šajā sudzibas.lv portālā, un lasot šeit Oranž Garaž sadaļas sūdzības mati sacēlās gaisā visās vietās, tad arī momentā izlēmu neierasties šodien savirzes atkārtotajā nozīmētajā laikā, viņus arīdzan telefoniski par to nepabrīdinot, tākā 1:1...