Omniva - "Ilga piegāde" nu jau bezgalīga
Līdz šim biju iedomājies, ka ar Omniva ir iespējams saņemt sūtījumus un vienmēr saņēmu. Izskatās, no pagajušā gada beigām nekas vairs nedarbojas, nav ne piegādes, ne ziņas! Mīļā omniva, ja tu esi tik mīļa, tad man nekas cits neatliek kā pāriet uz pašapgādi (pašam jārunā tieši ar sūtītāju un pašam jāiet saņemt) bet jūs, mīļumi, pēc tam kad no jums būs aizbēdzis pēdējais bijušais klients, varēsiet skapja vietu atdot kādam citam uzņēmumam. Pēc šiem "svētkiem" vairs negatavojos lietot jūsu piegādes.
Labdien!
Atvainojamies, ka esam radījuši Jums neērtības.
Tomēr, lai detalizēti atbildētu un komentētu Jūsu aprakstīto situāciju, mums būtu ļoti svarīgi zināt sūtījuma numuru, lai saprastu kāpēc un kādas problēmas ir radušās.
Lūdzam sazināties telefoniski uz 27042424 vai rakstot uz e-pastu [email protected] un norādot sūtījuma numuru, lai varam pārbaudīt minēto situāciju un to kāpēc piegāde nav notikusi.
Ar cieņu,
Omniva
Tā kā ir noskaidrots, ka sūtījums ir pazaudēts, ari laiks zaudēts un nāksies meklēt citu piegādātāju, tad situācijas tālāka risināšana ir bezjēzīga.
Zaudējāt lietotāju un ne ar kādiem tukšiem vārdiem, ne solījumiem viņu vairs nepārliecināsiet.
Un vēl. Ja jūs jāmāca, kā piegādāt sūtījumus, tad pamācīšu arī kā raksīt vēstules, atbildot uz kritiku. Tā kā jau esat piegādājusi problemu, kurai vispār nevajadzēja būt, tad reklāmas sauklis "piegādājam prieku" šajā reizē ir tukšs un meligs. Tāpat ka neapmierinātu klientu nez vai interesēs jūsu sociālo tīklu profili.
Комментарии (2)
Kaut kad jau periodiski gadās šaize īpaši jau ziemassvētkiem un jauno gadu.
Komentāros cenzūra?
Atkārtoju - novēlu šī bezjēdzīgā "kamenta" autoram tādas "šaizes" pieredzēt vairākas reizes dienā līdz brīdim, kamer radīsies sajēga, ka aizstāvēt nejēdzīgu "uzņēmēju" darbības ir bezjēdzīgi.
Cenzoram - ja tu esi varonis cenzēt atbildes uz bezjēdzīgiem "kamentiem", tad labāk būs ja cenzēsi šos bezjēdzīgos "kamentus", kuru dēļ vispār rodas konflikti.
Kā jau pieņemts, pie mums Latvijā (kaut gan citur arī)