Olybet - Tehniskas problēmas, kuru rezultātā atteikta likmju atmaksa
Vēlos iesniegt sūdzību saistībā ar negodīgu atteikumu atmaksāt 2 likmes, kuras tika veikta tehnisku problēmu laikā.
29.03, platforma saskārās ar globālām tehniskām problēmām, kuru dēļ koeficienti mājaslapā neatjaunojās pareizi vai neatjaunojās vispār. Šīs problēmas ietekmēja manu iespēju pieņemt informētus lēmumus par likmēm. Neskatoties uz to, OlyBet atteicās atcelt vai atmaksāt likmi, pamatojoties uz to, ka koeficienti esot bijuši "pareizi".
Šajā laikā posmā, kad mājaslapa saskārās ar globālam tehniskām problēmām, bija atvērti koeficienti uz spēlēm, kurām rezultāti tika “updatoti” ar aizkavi, tādējādi es varēju veikt likmes un “prinēt” naudu uz notikumiem kuru rezultāts bija jau zināms. Protams, ja būtu izvēlējies šo ceļu, visas manas likmes tiktu atceltas minūšu laikā un mans balanss tiktu atņemts, taču es izvēlējos uzreiz sazināties ar klientu atbalsta dienestu lai paziņotu par šo situāciju un likmes nekavējoties atceltu. Protams tas nenotika un dienas beigās, MĀJASLAPAS GLOBĀLU TEHNISKU PROBLĒMU DĒĻ, vainu neuzņēmās OlyBet, taču vainoja klientu.
Esmu ilgstošs VIP klients un ilgstoši esmu izmantojos tikai OlyBet platformu, ja šādi rīkojās pret klientu ar statusu, jauns klients var aizmirst par jebkādu palīdzību.
Uzskatu, ka šāda attieksme pret lojālu klientu ir nepieņemama. Ja bukmeikeru platforma nespēj nodrošināt tehnisku stabilitāti, spēlētājiem nevajadzētu ciest zaudējumus šo kļūdu dēļ.
- Zaudejums 10
- Zagļu kantoris 0
- Krāpšana 3
- Krāpšana 2
- Krāpšana 5
Комментарии (2)
Uzreiz jaušams, ka runā savas jomas profesionālis
Atklāšu noslēpumu - viņiem vienalaga, kas tu esi.