Norvik banka - Klientu apkalpošana
26.03.2014 ap pulksten 16:20 bijām iegājuši "Norvik bankā" Origo filiālē, lai apmaksātu rēķinu.
Kā pieklājas, paņēmām numuriņu un secinājām, ka mums priekšā ir 3 cilvēki. Lai gan klientus apkalpoja tikai viena operatore, nospriedām, ka tas nav tik traki un nenāksies gaidīt ilgāk par minūtēm 20. Diemžēl sanāca pamatīga vilšanās. Šie 3 cilvēki tika apkalpoti veselu stundu. Kad pēc ilgas gaidīšanas tomēr pienāca mūsu kārta, tad arī pamanījām ilgās apkalpošanas iemeslus. Paralēli klientu apkalpošanai, bankas operatore ik pa brīdim rakstīja īsziņas, kā arī nodarbojās ar (visticamāk savu personīgo) rēķinu apmaksu, kas nekādi neattiecās uz mums. Un tikai tad, kad ar saviem rēķiniem šī operatore bija tikusi galā, kārta pienāca mūsu rēķinam. Vadot datorā rēķinu, operatore ik pa brīdim pārtrauca to darīt, lai izlasītu pienākušo īsziņu un, protams, atbildētu uz to.
Ikdienā sanāk maksāt dažādus rēķinus dažādās bankās, ir sanācis arī ilgāk rindā pastāvēt, jo ir bijusi gara rinda, bet kaut ko tādu vēl nav nācies redzēt. Es, protams, saprotu, ka arī bankas darbiniece ir cilvēks un viņai ir sava privātā dzīve, bet vai tiešām tas vis ir jādara, apkalpojot klientus? Vai to visu nevar izdarīt kādā pārtraukumā vai arī laikā, kad nav klientu? Es nezinu, ko par to saka bankas vadība, var jau būt, ka šajā bankā tā ir normāla prakse, bet nākamreiz gan es padomāšu, vai tomēr nav iespēja savu rēķinu apmaksāt citā bankā. Jo tomēr arī mums tas laiks ir dārgs, ir nogurums un negribas to nomest zemē, gaidot, kad bankas darbiniece, kuras darba pienākums ir apkalpot klientus, nokārtos savas privātās lietas un atbildēs uz visām īsziņām.
Комментарии (6)
Labošu, ka šajā gadījumā nevis numuriņu paņēmām, bet gaidījām dzīvajā rindā.
ja laiks ir dārgs, tad rēķinus apmaksā internetbankā
Maksā rēķinus internetbankā, tas būs lētāk - visticamāk, ka bankas komisijas maksām internetbankā iztērēsi vien nieku, un nebūs jāgaida stundu un pēc tam vēl jāsūdzas, ka darbinieks nodarbojas ar blakuslietām :)
Eksistē arī katrai bankai sava internetbanka, kur maksāt rēķinus. Klientu stulbumam nav attaisnojuma.
Ja cilveks maznodrošinatajs vinam nav izdevigi lietot internet-banku!
Pirms kādu saukt par stulbu, neapsverat tādu variantu, ka ne vienmēr ir iespēja un laiks izmantot internetbanku? Un kam tad ir paredzētas šādas filiāles?