Nomo.Lv - Slikts serviss???
Labdien. Ir radusies šāda situācija: nonākot finansiālās grūtībās, nomo.lv lūdzu 1 mēnesi pagaidīt līdz tieku pie naudiņas, lai apmaksātu rēķinus. Esmu bijis lojāls klients jau vairāk kā gadu, laicīgi biju apmaksājis visus rēķinus. Turklāt vienai no precēm palikuši vien 3 maksājumi un prece būs manā īpašumā, bet ne par to.
Tātad biju lūdzis pagaidīt 1 mēnesi - man atteica!!! Vai tad tiešām ar viņiem neko nevar sarunāt? Biju pat ieteicis uzaudzēt soda naudu par katru dienu un apmaksāt to visu, tik lai pagaida to mēnesi, kamēr saņemšu pirmo algu!!! Nekā, pēc pāris dienām saņēmu vēstuli ar draudiem par iesnieguma iesniegšanu valsts policijā, par mantas tīšu piesavināšanas.
Kā jums liekas, vai tas ir cilvēciski? Vai tad nevar saprast, ka kādreiz mums visiem var gadīties tā, ka tu reāli paliec bez ienākumiem?
Citēšu vienu no nomo. Lv mājas lapas sadaļas, jautājumi un atbildes, :
—kā rīkoties ja nevari veikt maksājumu savlaicīgi?
Mēs saprotam, ka var mainīties finansiālā situācija, tāpēc, ja nevari veikt kārtējo maksājumu nekavējoties, sazinies ar nomo.lv maksājumu nodaļu. Mūsu darbinieki tevi uzklausīs un, saprotot kavējuma iemeslus, palīdzēs vienoties par tev izdevīgāko risinājumu.
Atceries, mēs esam, lai tev palīdzētu! - —
tad ko, es esmu tas viens no visiem kurš nevar neko sarunāt???
Vai arī tas ir tikai blefs, piesaistot klientus? Slikts apkalpošanas serviss???
Es saprastu, ja es vispār nevēlētos maksāt, bet nu...
Lūdzu padalieties ar savu pieredzi, kā jums ir veicies ar šo kompāniju? (vai neveicies...)
paldies.
Комментарии (8)
...
Kāpēc ņēmi nomo krāpniekiem nevis interneta veikalā ar zemākiem procentiem? Griezies tu pret viņiem policijā par draudu izteikšanu. Viņu jurists laikam nezin kas ir mantas piesavināšana. Jums ir līgums, maksimums, kas var būt tas ir viņi dīikst pret tevi sniegt prasību tiesā par naudas piedzīšanu, bet tas tikai, ja tu nemaksā pusgadu
Es saprotu, bet vaitad viņiem nav tādu tiesību iesniegt sūdzību policijā?
Es praktiski neesmu nokavējis neko, man nāk maksājuma datums (25) un es vienkārši vēlējos vienoties šo mēnesi izlaist un nākošmēnes samaksāt jau par to un vēl šo nokavēto mēnesi... Bet nu neko nevar sarunāt...
Lasi līgumu, kas tajā atrunāts par šādiem gadījumiem, kad klients neveic savlaicīgu maksājumu.
Nomas līgumā ir minēti divi panti 177 un vēl kaut kāds, bet tas par mantas ķīlāšanu un nodošanu lietošanai trešajām personām.
Par nokavētām dienām tika minēts, ka tiek audzēti 0,5 % no summas par katru nokavēto dienu. Par neatmaksatiem rēķiniem nav minēts, ka stājas atbildība policijas priekšā... Visādas creditreformas utt, negatīvas kredītvēstures utt viss tas ir, bet ne policija. UN tāds 180 pants, kā man vēstulē atnāca vispār nav minēts!!!
Nu, man liekas, ka kavēts maksājums ir tas pats kas nesamaksāts rēķins - tātad katra diena - summa pieaug par soda procentiem.
Paskaties līgumā sīkāk - vai ir atrunāti kādi papildus termiņi, nosacījumi, utt.
Par Policiju, nu, manuprāt tas no nomo puses ir stulbs terors pret klientu - iebiedēšanas taktika. Kamēr viņi tiks līdz policijai, kamēr tie ko sāks darīt, tikmēr jau, iespējams, būsi atradis naudiņas ko samaksāt.
Vienkārši, iedomājies situāciju, ja tev to mantu, kas tev paņemta nomā, kāds nozgtu. Ko nu? Arī ies uz policiju, ka esi piesavinājies? Un ko Policija? Konstatētu, ka esi viņus informējis un neslēpies un neizvairies, bet esi gatavs izpidīt savas uzņemtās saistības? Tas nomo ir kaut kāda dīvaina kompānija!
Absurds! Domāju, ka vienkārši spiedīs uz to, lai nomaksā atlikušās summas un viss.
Vēlreiz uzsvēršu - rūpīgi lasi burtu pa burtam līgumu un saraksti sev uz lapiņas visas saistības un paredzētās sankcijas, tā lai pats perfekti saproti detaļās, kādas saistības esi uzņēmies. Patreiz man liekas, ka joprojām neesi iedziļājies pienācīgi un līdz galam. Līgums ir pamata dokuments, uz ko balstās tavas un nomo savstarpējās saistības. Un neņem galvā viņu teroru - sagaidi naudu un maksā.
Un nākotnē neaizmirsti par šo kļūdaino lēmumu - ņemt kredītā/nomā dārgu preci ko nevari atļauties.
Turies!
Tak Nomo.lv jau kādu laiku iet pa grunti, uz bankrotu, apskaties maajas lapu, praktiski nekā vairs nav, pāris krāmi tik palikuši, ja bizness iet uz leju un likvidējas, tad nafig, pēc viņu domām, viņiem jābūt lojāliem pret klientiem... Es ar pats vēl pēdējos pāris maksājumus par portatīvo beigšu, un būs miers...
Ideja laba, bet psiholoģiskā apkalpošana kretīniska, kamēr neuzrakstīju pretī tik pat kretīniski.
Attieksme tiešām nelojāla. Bet protams ne viņiem vienīgiem.
Nekā nesaprotu šīs un tml. kompānijas, kas ieliek šo būtisko datumu, lai it kā būtu kaut kāda klienta organizēšana uz šo datumu, bet laika gaitā sanāca, ka man pēc pusotra gada mainījās algas izmaksas datums un varēju samaksāt tā paša mēneša ietvaros 10 dienas vēlāk, man pat bija priekšlikums nu skaitiet tos soda %, bet nečakarējiet smadzenes ar draudiem e-pastā, īsziņās, zvanot... protams, ja man vēlāk rodas vajadzība pēc jaunas lietas, pie šīs kompānijas vairs nevēršos un iespējams tās ir arī sekas biznesa kraham, vismaz pēc viņu mājaslapas tāda sajūta rodas.