Nomo.Lv - slikts
panemu sonyplaystation3 nomo.lv nesakrita rekina maksajuma datums ar manu algu. pajautaju vai drikstu parcelt uz nedelju. jaa atljaava. un taa 14 menesus. un peksni vot- Labvakar!
Pēteri, saisības uzņēmāties Jūs un ar savu parakstu apstiprinājāt, ka esat iepazinies ar nomas līguma noteikumiem. Jums ir laiks līdz 2.jūnijam veikt maksājumu. Ja tas netiks darīts, prece būs jāatgriež labporātīgi vai caur policiju!
Ar cieņu,
Anna
Parādu piedziņas speciālists
Tālr.: 67799886
E-pasts: [slēpt]@nomo.lv
www.nomo.lv
Tavs Nomo.lv
From: peteris kkkk [slēpt]@inbox.lv]
Sent: pirmdiena, 2016. gada 30. maijs 12:25
To: [slēpt]@nomo.lv
Subject:
Labdien! rekinu numur AG7495349 nomaksasu lidz 06.06.2016 jo nau kur naudas aiznemties! vaidzeja no pasa sakuma neatljaut parcelt un es preci atgriestu atpakalj! preci neemu daavanai. vinja ir uzdaavinaata! esmu jau 14 menesus nomaksaajis, vai tiesaam nevar liidz galam taa maksaat? esmu ar mieru pat kaveejuma procentus maksaat! Ar cienju Peteris! un zinu kaapeec taa! preces summa ir atmaksajusies un grib atnemt lai veel kaadam uz 2 eirikiem leetaak iesmeereet uz 2 gadiem. NEIESAKU SAPIITIES, APCAKARES. nozeloju pat ka viniem pats esmu piecus klientus dabuujis.
Комментарии (8)
Man tas pats. Visu gadu ar kavējumu maksāju ar visiem procentiem un tagad līdz 3. datumam jāmaksā, citādi jāatgriež prece. Klientu konsultante ļoti nelaipna un agresīva.
Un vispār izskatās ka uzņēmums iet bankrotā - 2milj. pamatkapitāls un veikalā 10 preces?
Man ar liekas,ka kaut kas nav kārtībā.4 preces noliktavā rāda.Iet uz bankrotu.Man 3 preces paņemtas,bet pagaidām problēmu nav bijis.
Man tāda pati problēma, samaksāju gandrīz visu summu, palicis maksāt 6.men., un ir tāda situācija ka uzlīku banka automātisko rēķinu apmaksu, no bankas viņam aizsūtīja pieprasījumu, bet viņi neatbildēja, bet es biju parlecināta ka rēķins samaksāts, bet viņi man atsūtīja īsziņu ka vajag samaksāt rēķinu līdz ... datumam un vel summa lielāka par 5 eur, es šoka zvanu viņiem, man saka ka nekādas apmaksas nebija, es saku labi es samaksāšu bet ar kavējumu, bet viņi man ja ne samaksāsiet divu dienu laika lieta aizies policijā. Un operatori tādi agresīvi. Es gandrīz visu samaksāju, bet viņi grib man preci atņemt. Un tas pie viņiem man nav pirma prece, vienu jau izmaksāju. Ta jau gribētos tikt vaļa no tas NOMO.lv. Bet par bankrotu, es domāju ka tā arī ir, viņiem tikai 10 preces uz mājas lapas, agrāk bija tik daudz, arī mēbeles.
Jā. Ar nomo tiešām iet sviestā, citreiz gadās ka alga aizkavējās, un tad sarunāt uz vēlāku ir atkarīgs no viņu garstāvokļa. Paņēmu datoru, palikuši pēdējie 4 mēneši, palūdzu rēķinu pārcelt uz nākamo rēķinu, jo izbraucu ārpus lv uz 2 ned un nepaņēmu līdz ibankas kartiņu, nebija uz sitiena cilveku blakus kam palūgt pārskaitīt, šie Duraki domā, ka man nav naudas un laipni - "jūs varat atgādāt preci bezmaksas atpakaļ" vai arī rēķins jāsamaksā nedēļas laikā. Kas viņu 15 gadnieku smadzeņu šūnās nepielec, ka ja cilvēks kompi gandrīz nomaksājis pat uz pusi pārmaksājis, pēkšņi izdomās nest atpakaļ? Vnk tik nahaļna cenšās izmantot situāciju, lai atgūtu preci, kas ir gandrīz nomaksāta, par visu varu. Tad vēl visu laiku zvana un ļoti nelaipni brauc virsū. Šo maksājumu samaksāju, nākamos sasumēšu un atlikušos samaksāšu 1 maksājumā, lai beidzot atsietos vaļā. Ļoti nelaipns servis, darbojas krāpnieciskos nolūkos, sākumā ieteicu, bet tagad nevienam neiesaku. Un tās operatores kas tur pa telefoniem runā, lai tās cū*as iet di**t, nevienam viņas nevajag, raganas, ne operatores. Sievietes cienu izņemot viņas, gan jau kule starp kājām karājās, krūtīs silikoni un ģīmī ķieģelis. Baigie teksti pa telefonu, mau*u māja ne klientu apkalpošanas servis. Vsp esmu mierīgs, ar visiem sadzīvoju, bet šitie gan mani nokaitinājuši. Sākumā jauki un laipni, pēc tam kā tādi...
Ā un tad es vēl nesaprotu, citiem rēķinu jāsamaksā 2 nedēļu laikā.. A šitie āksti prasa taisni konkrētajā un ja nesamksā, nākamajā dienā zvana un traucē tavu darba dienu.. Preci pec līguma varat atņemt ja nesamaksā 10 dienu laikā, nafig uzreiz nakamajā dienā jāpiesienās? Vēl jāzvana, tad kā parasts iedzīvotājs,darba laikā strādāju un man traucē tas zvans, es nemaz nevaru pacelt un tad viņi uz reiz zvana 2. norādītajam kontaktam un atkal uzbāžās. Tad atsūta sms un epastus un tas ir tukai 1. dienā pec rēķina neapmaksāšanas. Nākamajā viņi jau draud ar policiju un liek atgriest preci, bez tā visa liek soda procebtus. Kāds prikols jums tad zvanit un dikt uzreiz preci atpakal, ja tpt 10 dienas jums nav tiesibu to darit un tieši tā, to 10 dienu laikā, kad man ir laiks, maksājumu samaksāju.. Un tajā iziņā, ļoti laipni, ķip lai sazinās, visu varēs sarunāt, tas teksts ir lieks, jo ar tām raganām runāt kā ar sienu. Viņas tevi tupi noliek, piedraud ar visu ko var piedraudēt(parādu piedzinēji, policija) citreiz max nedēļu iedod un viss. 3 šādi gadījumi man ir bijuši un tikai 1 iedeva nedēļu.
es nomaju telefonu, beigas tiku pie cita jo nomainiju operatoru.telefonu kurjers panema atpakal, pa pusgadu bija viena maza svicina uz vacina, bet joprojam neviens nav zvanijis un sudzejies, ka nu pat piestadis trako remonta naudu utt (nemu lietotu).Paldies par nomas iespejam..
nomaju planseti sanaca ta ka izbraucu no valsts stradat kamer seit nokartoju visas vajadzigas formulitates pagaja laiks rekins ari protams staveja uz vietas divus menesus par to laiku vini man tris reizes piezvanija izstastiju situaciju un viss kartiba nekadi uzbraucieni ne draugdi naka tamlidziga.interisanti kas ar siem notiek divas preces tik pieejamas,vai tik ar laiku neuzradisies jauna majaslapa atdrese utt,te oz pec kautka
ljoti slikta un nelaipna konsultante,Kas pat nenosauc savu vardu,atlaujas zvanit pec plkst 21.00 un vel nedod vardu,neko pateikt. Kliedz un streso,nav pilnigi nekadas pretim naksanas.