Nomo.Lv - par maksajumiem un ligumiem.
Gribētos informēt klientus!
Sakuma loti skaistas reklāmas suta mūsu e - pastos, lai cilvēki ņem preces uz nomu jeb uz nomu ar iegādes tiesībām. Piegādāsim uz jūsu norādīto adresi. It ka viss jau ir loti skaisti un godīgi. Cilvēki jau protams kad priecājas par šādam mantām kuras var dabūt ar pēcapmaksu. Ar rēķiniem un maksājumu grafikiem ari viss ir saprotams. Bet protams kad nomo. Lv izsniedz visādas mantas jaunas un lietotas (Bet patiesība izcelsme jau nav ziņama) , un neviens ari nesaka kas un ka no kurienes šis mantas ir nākušas. Gribi ņem un gribi neņem.
Bet kad cilvēkiem sak aizkavēties maksājums. Nomo. Lv sak ntas reizes zvanīt pa norādītiem mobiliem telefoniem. Suta ntas reizes uz epastiem. Un pat pa pastu uz adresēm suta vēstules ar atgādinājumu un tad nāk brīdinājumi. Un tad interesantākais ir tas kad griezās policijas iecirkņos par it ka piesavinātam mantām. It ka cilvēki būtu nozagusi, izkrāpusi un ļaunprātīgi nemaksataji. Pat nemaz nau nekāda cilvēciska termina iedošana un pagarināšana. Pat tad jau vairs cilveks nevar paskaidrot kāpēc ir radusies tāda situācija. Jo ir tādi kas ņem šis mantas prieks vajadzības un zin ko var maksāt un ko nevar maksāt. Jo ari mantu dodot tiek pārbaudīti ņēmēja dati. Ir jau visādi cilvēki.
Bet patiesība jūsu kompānija ir loti bezkaunīga. Ceru kad pasi esat godīga kompānija par mantām un lietam ko cilvēkiem piedāvājat. Un ari nodokļa maksātāji. Jo rodas rada sajuta kad pasi tomēr esat loti negodīgi.
Jo neesam jau multi miljonāra valsts, kur visi cilvēki ir miljonāri. Vajag jau par to ari padomāt. Jo jūsu mantas ņem cilvēki kas nau tik labi silueti. Bet ņem cilvēki ar dažādiem ienākumiem. Jo minimāla alga ir tik cik ir mušu valsti. Un tāpēc ari slēdz līgums ar pēc atmaksu, kam norādāt maksājuma grafiku. Un ne visiem algas ir loti lielas.
Tāpēc cienāt savus klientus. Lai kusu kompānija var strādat daudzus gadus un ar labu pelnu.
Комментарии (7)
Pag, tātad tu ņem preci uz nomaksu, nevari par to samaksāt un tad sūdzies, ka kompānija zvanās , raksta epastus un griežas policijā? Nu šī ir debīlākā sūdzība kādu esmu šeit redzējusi.
Es arī nobrīnījos. Ņem preci, lieto, nemaksā un vēl sūdzas.
Kārtējā sūdzmane, kura nevar pateikt, ka ir zoss! Līgumu paraksta, mantu lieto, bet maksāt negrib! Tad visi riņķī ir tie vainīgie, bet pati ir balta un pūkaina!
Es gan no Nomo puses neredzu šeit nekādus pārkāpumus!
Vajag ievērot līgumu un tad problēmu nebūs! Es arī izmantoju Nomo pakalpojumus un nekādu problēmu nav!
Par apmaksu kavējumu - cienītā, tas ir bizness, tāpēc maksājumi ir jāveic laicīgi un noteiktā apjomā, pat ja kavējat maksājumu, bet iepriekš piezvanot un informējot par problēmām - par visu ir iespējams vienoties!!!
izlasi sadaljaa slikts manu suudziibu un zinaasi kaa ar viniem var vienoties patiesaam no nomo.lv puses kaunam jaabuut. speciaali suudos ievilka.
labaak i lai nemeegina neko vienoties. ja kaadi 3 menesi ir samaksaati un saakas finansu problemas suuti obligaati preci atpakalj nevis kautko vienojies. es jau paeedu sito maizi. kad 15 menesi pagarinaaju apmaksas datumu un tad peksni pasaka ka vairs nevar pagarinat un ja nevari nomaksat laika tad atdod preci. un to vini speciali dara lai kaadam citam iesmeeretu biku letak uz 2 gadiem. vareja tak uzreiz pateikt ka nedriiks pagarinat un es jau pec 3 menesa atdotu. a tagad 14 menesi nomaksati pa 22 eiriki. nu smuki apcakareja.
Es gadu jau lietoju Nomo.lv portativo laicīgi nomaksāju rēķinu un vis ok,prieks ka Nomo vienmēr pēc rēķina nomaksas atsūta e-pastu un pateicas par nomaksu un novēl veiksmīgu turpmāko sadarbību,pat tādi kā LMT to nedara.
Lmt ir dievi salīdzinājumā ar nomo, tas internets gan neiet, bet viss pārējais super.. Nomo es neiesaku nevienam, par preci pārmaksā dubultā un tiešām nav nekādas cieņas pret klientiem, nav tāda apmaksas termiņa, jāsamaksā uzreiz noteiktā datumā, sarunāt neko nevar it īpaši kad pēdējie maksājumi un ja kaut 1 dienu kavē zvana draud u.t.t. Līgumā raxtīts, ka preci nav tiesibu atņemt atrāk kā 10 dienu laikā pēc rēķina neapmaksas, ok es saprotu soda procentus, bet nafig tā jāpiesienās m? 10 dienas paiet, pieprasat preci atpakaļ, ja klients neatdod, tad draudat ar policiju, nevis visu savarvelējat nākamajā dienā.. Ko lai saka, stulbi.. Neiesaku. Un ne jau man naudas trūkst, bet citreiz laika nav vai kas cits, tad samaksaju nakamajā dienā, max 3. 1x alga aizkavējās, dabūju zemiski veltīgi lūgties, stulbeņi, beigās alga ienāca un samaksāju.. Saprotat, paļauties vsp nevar:D