Nometne - Slikts serviss
Apmeklèjàm ar kolèģi šo iedtàdi, lai izrisinàtu daźus ar darbu ssistītus jautàjumus un paèstu pustdienas , izvèlèjàmies śo kafejnīcu, jo dzīvojam netàlu.
Risinot sr darbu saistītos jautàjumus, dzèràm tèju, kafiju, dzèrienus, klusi paśà stùrì, neviensm netraucèjot. Kafejnìca bija tukśa, vien viens pàris ar bèrnu bijs kafejnīcà.
Pèc kàda brīźa oficiants mums nejsutàjot atnesa čeku, ar màjienu, ka mums jàmaksà un jàvàcas prom.
Tà kà savas ar darbu saistìtàs darbības jau bijàm beiguśas praktiski, tad èdienu arì nesùtìjàm, jo ja klientam var vnk paràdìt durvis bez nekàda iemesla tad mums tàdà kafrjnīcà nav ko darīt.
Pirmo reizi mūžà sr tàdu situàciju saskàràmies, esot àrvalstìs tà ir normàla prakse kàrtot darba lietas kafejnīcàs.
Kauns. Neiedomàjos, ka tik švaki apmeklèta kafejnīca vsr stļauties vienigos klientus izmest pa durvìm, bet izràdàs var!!
Комментарии (1)
Cik gan aprobežotam jābūt, lai rakstītu ko tādu?
Pirmkārt, rēķina piestādīšana nav nekāds mājiens. Daudzās vietās eksistē t.s. "stundu atskaites", kur tiek fiksēts apgrozījums katru stundu. Tāpat arī katram oficiantam beidzot maiņu jānodod kase. Tā ka rēķina piestādīšana nav mājiens, bet norāde uz to, lai tiktu apmaksāts rēķins!
Otrkārt, kādā veidā oficiants jums parādīja durvis un izmeta pa durvīm? Un kādi vēl vienīgie klienti, ja tur vēl pēc jūsu rakstītā bija pāris ar bērnu, turklāt par ko tāds satraukums, ja reiz bijāt jau pabeiguši savas darīšanas? Varbūt tāpēc, ka oficiants uzminēja jūsu domu gājienu un neļāva aizšmaukt nesamaksājušiem?