Nīcava Nīcā - Ēdiens, komforts, cenas
Šajā karstajā laikā pabiju kāzās restorānā , motelī Nīcava. Telpā pie apmēram 30-40 viesiem darbojās viens mazs kondicionieris. Deju zalītē tāda nebija vispār . Pats trakākais tomēr bija siltais ēdiens, kuru gaidījām divas stundas , jo no trim ēdieniem bija jāizvēlas viens .Porcijas nebija lielas, bet piedevās - četras pusītes aukstu !! vai labākajā gadījumā kādam mazliet remdenu kartupeļu , daži it kā grillēti , bet ļoti ūdeņaini , un rūgti / iespējams nebija pārbaudīts kabača rūgtums /dārzeņu gabaliņi, un arī zaļi puķkaposti un burkāni ripiņās .. . Ribiņas bija ēdamas , bet pietrūka piedevu, kāds no viesiem palūdza rupjmaizi lai varētu pievarēt trekno gaļiņu. Vistas gaļas karbonāde sezama sēkliņās ļoti cieta un tāda kā apdegusi , kas no sezama deva rūgtenumu . Par trešo ēdinu nemācēšu komentēt , iespējams to neviens neizvēlējās . Uzkodas bija labas , laši , zuši , sieri utt .. Daži salāti arī . Trakākais tas , ka par šo ''augsto servisu'' galda pasūtītāji bija samaksājuši 35 eiro no personas , plus zāles īre . Jātzīmē , ka spozmi slāpēja arī netīrais skārda jumts , un ārā pat nebija gaismas kaut sensora. Muzikanti spēlēja cik nu spēja , cilveki dejoja koridorā vai pat ārā , jo telpā bija nenormāls karstums. Juatajums - kā par tādu naudu var atmest tādas pabiras ēdiena kvalitātē un komfortā vispār. Augšējā stāva istabiņās arī bija neizturams karstums .
Комментарии (1)
Netīšām uzdūros šai senajai sūdzībai, taču esmu rīkojusi svinības Nīcavā par tādu pašu summu un varu pastāstīt lietas, kuras pieredzēju kā pasūtītājs. Saskatu saistības starp šo gadījumu un manu, tādēļ šoreiz vēlos aizstāvēt iestādi. Pasūtījumu pieņēma pats restorāna saimnieks, ļoti patīkams vīrietis. Sākām runāt ilgu laiku pirms ieplānotā pasākuma, tādēļ cilvēku skaits vēl mums nebija īsti skaidrs, taču, apskatot zāli, uzreiz katram normāli domājošam cilvēkam skaidrs, ka 30-40 cilvēkus ietilpināt tur nav prāta darbs. Pie tā, ka pasākuma vaininieki paši pieņēmuši lēmumu, ka tur satilps, nevajadzētu vainot iestādes personālu. Man uzreiz saimnieks sacīja, ka 25 cilvēki ir maksimums, lai būtu ērti. Par ēdienu izvēli.. Skaidrs, ka, ja pasūtītājs paredzējis, ka 40 viesi katrs uz vietas izvēlas no 3 dažādiem ēdieniem, būs jāgaida ilgi. Tie taču nav 5 vai 10 cilvēki. Mūsu pasākumā gribējām, lai ēdienu pasniedz uzreiz pēc ierašanās, tādēļ izvēlējāmies vienādas porcijas visiem. Siltais ēdiens tika pasniegts apmēram 7 minūtes pēc mūsu ierašanās, jo saprātīgi ar saimnieku vienojāmies un izrunājām mūsu vajadzības un viņa iespējas. Par ēdiena kvalitāti sūdzēties nevaru. Porcijas bija lielas, varbūt pat pārāk lielas. Vairāki viesi nespēja noēst. Par ventilācijas trūkumu zālē gan varu piekrist. Mēs vērām vaļā logus, un tad bija ok, bet tas nav labākais variants kā atvēsināties. Mums nebija dejošanas un līdzīgu aktīvu padarīšanu, jo skaidri redzams, ka zāle tam nav paredzēta. Tur vienkārši nav vietas. Nevēlos nevienu apvainot, tikai nedaudz aizstāvēt. Ja pasākums plānots augustā, kad ārā ir liels karstums, ar 40 cilvēkiem, dejošanu, ēšanu, visu kā pienākas, varbūt būtu vajadzējis rūpīgāk izsvērt vietas izvēli, jo man izklausās, ka jūsu gadījumā ir piedāvāts tas pats, kas man. Mēs kaut kā spējām vienoties par veiksmīgu risinājumu un visi viesi bija apmierināti un laimīgi. Reizēm nevajag vainot iestādi pie sevis paša izdarītiem lēmumiem. Un galu galā, ja tās bija kāzas, tad vairāk vajadzētu priecāties par jauno pāri un mazāk kritizēt rūgtu kabaci un gaismas sensoru.
Tagad gan pagājis jau krietns laiks, tur mainījušies īpašnieki un veikts remonts, viss pavisam citādi. Iesaku dot jaunajam konceptam iespēju un doties nobaudīt. Mēs bijām un bija diezgan patīkami. Pavisam atšķirīgi no visa, kas bija iepriekš. Viesmīle gan bija tā pati, kas pirms krietna laika apkalpoja mūsu banketu. Prieks bija, ka viņa mūs atcerējās un bija tikpat feina kā toreiz.