Mustangs Autoskola - Krāpšana
Neiesaku nevienam izvēlēties autoskolas "Mustangs" braukšanas instruktoru Edgaru Mucenieku (HM 708) - jūs zaudēsiet laiku un naudu.
Tā kā auto vadītāja tiesības kārtoju pirmo reizi, nezināju par visām niansēm, kas jāņem vērā, ceru, ka mana pieredze kādam noderēs.
Kāpēc neizvēlēties Edgaru Mucenieku?
- Auto ir netīrs: aizmugurējais sēdeklis, visi nodalījumi ir pilni ar pusizdzertu taru, papīriem, stūre ir lipīga, auto salonā smako un pēc braukšanas pirmais, ko vēlies izdarīt - nomazgāt rokas;
- Instruktors ved pats pāri pus Rīgai uz vietu, kur sākt braukšanu (15 min turp un 15 atpakaļ), arī tad, kad jau esi pierādījis, ka vari braukt satiksmē;
- Braukšanas laikā instruktors klusē, visas kļūdas izstāsta nodarbības beigās, kad daļa jau piemirsta, turklāt runā par acīmredzamām kļūdām, kuras pats esi piefiksējis, savukārt par pareizām trajektorijām un citām būtiskām niansēm, ko topošais šoferis nezina un var nepamanīt, vispār neko nestāsta;
- Edgars Mucenieks krāpjas, aizpildot braukšanas kartiņu - nobraukto divu stundu vietā raksta 1 (tas būtiski ietekmē iespēju braukt izmēģinājuma braucienu CSDD);
- Braukšanas kartiņā tēmas tiek ierakstītas uz dullo - turklāt netiek fiksēts, kuras tēmas jau ir pabeigtas - mācību plāna un vēlmes iemācīt viņam nav;
- Braukšanai pārsvarā izmanto vienus un tos pašus maršrutus - Maskavas forštati.
Nobraucot ar citas autoskolas instruktoru un pēc tam ar vēl citu Mustangs instruktoru, izjutu, cik zems profesionālais, intelektuālais līmenis ir šim instruktoram, lai varētu secināt, ka Edgars Mucenieks nodarbojas ar potenciālo šoferu krāpšanu ar vēlmi materiāli iedzīvoties uz citu rēķina.
Ja autoskolai interesē tās prestižs, būtu ieteicams ar šo instruktoru darba saistības pārtraukt, jo šī nav vienīgā sūdzība par Edgaru Mucenieku.
Комментарии (3)
Komentēju par Mucenieku jau citā sūdzībā, bet iekopēšu arī te, lai visi redz.
Super, esmu ļoti priecīga par šo sūdzību!!
Es pilnībā piekrītu!!!
Nu jau tiesības labu laiku kā kabatā, protams, ar cita instruktora palīdzību.
EDGARS MUCENIEKS - kā jau tika minēts, ne sveicinās, ne atsveicinās.
Kā zināms, katra braukšanas "stunda" jeb reize ir 1,5h = 90min. Pie viņa nobraucu četras reizes, bet ar to pilnībā pietika, lai saprastu, ka nebūs. Līdz braukšanas vietai (kaut kur Pārdaugavā) veda pats (jau 20minūtes nost no MANAS braukšanas 'stundas'). Mašīna oda nelāgi, riebīgi bija stūrei skārties, jo nebiju pārliecināta par paša cilvēka higiēnu t.i. elementāro roku mazgāšanu pēc tualetes apmeklējuma (starpcitu, braukšanas 'stundas' laikā, bet uz to pievēru acis, jo tā dara arī citi instruktori, vajadzības ir vajadzības).
Tātad, pirmā braukšanas stunda, ja nemaldos, 16.gada janvārī bija (lai būtu skaidrs, ka nav n-tos gadus veca sūdzība). Lika uzsākt, pabraukt 10 metrus, apstāties un atkal uzsākt. To visu jau sen pratu, jo nebija gluži pirmā reize pie stūres. Instruktoru, tas, protams, neinteresēja, viņam savs plāns, kurš, šķiet, domāts tiem, kam nedalec vispār. Pirmās četras reizes, kuras arī bija vienīgās četras reizes pie viņa, tālāk par 'uzsāc un apstājies' netiku. Kad uzdevu jautājumu par spoguļiem, kad jāskatās utt (CSDD uz to mēdz iegāzt), viņš atbildēja : "Nu jā, var tur paskatīties". VAR?! NOPIETNI? VAR????? Tā arī paskaidrojumus nepaņēmu, laikam saucās - iemācīsies braukt neskatoties spoguļos un pēc tam es tevi nelaidīšu pie eksāmena, kamēr nesāksi tajos skatīties.
Arī atpakaļ no Pārdaugavas uz Zinātņu akadēmiju, protams, veda viņš (vēl 15-20 minūtes nost). Ja 'stunda' sākās 12:00, tad pie Zinātņu akadēmijas bijām 13:15. Jautājums- kur ir manas atlikušās 15 minūtes, kuras varēju braukt pati??? Respektīvi, sarēķinot, 6 braukšanas reizes un viņš man parādā būs 20eur (standarta braukšanas cena).
Nomainīju instruktoru (protams, iedeva līdzvērtīgu, nelīdzsvarotu un naudas spiedēju, kurš sāka uz mani kliegt tikai tāpēc, ka biju braukusi pie cita instruktora, nevis visa mana nauda ieripojusi viņa kabatā.
Nomainīju autoskolu, citu instruktoru. Tas uzreiz man ļāva braukt pa pilsētu (protams, viņam arī savi pedāļi, var mani paregulēt). Ļoti atsaucīgs, jautrs, ar humoru.. Izbraucu savas reizes, pieteicos CSDD un ar pirmo reizi noliku! Žēl, ka viss tā notika, pretējā gadījumā tiesības noteikti būtu ieguvusi jau februārī nevis martā..
+++ Lasīju šo sūdzību un atcerējos, ko neierakstīju iepriekšējā komentārā..
Jā, 2 stundu vietā raksta tikai 1!! Lai dabūtu naudu vairāk, protams. BET, šis instruktors ir MELIS!!! Kad aizgāju uz Mustangu un teicu, ka gribu mainīt autoskolu, sekretāre man paziņo, ka tad ierakstīšos 4 stundas.. Es prasu - kā četras? Viņa saka, ka tur tikai pa vienai ierakstīta, ka man jāzvana instruktoram... Zvanu.. Prasu, kur viņš ir, ka man vajag izlabot stundas, ka viņš sajaucis. Viņš saka, ka nav centrā tagad. Prasu, kur viņš tieši ir. Abilde - es tev nekāds taxis neesmu, es teicu, ka neesmu centrā. Prasu - kad būsiet? Atbildēja, ka ap 16:00 (kad zvanīju, bija 13:00).Tā, kā pati neesmu rīdziniece, bija piektdiena, protams, biju ieplānojusi doties mājās. Pulkstens bija 13:00, un ienāca prātā, ka, ja man paveiksies, Muceniekam tagad vajadzēja mainīties apmācāmajam.. Aizeju pie Zinātņu akadēmijas - un, protams, tas tur priecīgs stāv, runā ar 'kolēģīšiem'.. Ieraudzīja mani, apstulba... MELIS.
Es savā neziņā arī izvēlējos šo ''fantastisko'' instruktoru. Tiesības lieku jau gandrīz gadu, un uzminiet kāpēc? Jau astoņus mēnešus mani nepielaida pie vadīšanas eksāmena. Kopumā izbraukātas 26 braukšanas jeb pēc Mucenieka pierakstiem apmācības kartiņā 13.
Par auto interjera stāvokli varu tikai piekrist, ir gadījies, ka atdalās plastmasas detaļas, kuras iepriekš ir turējušās uz PVA līmi. Pēc tam līp viss iespējamais. Pudeles ir visur un aromāts automašīnā ir briesmīgs.
Maršruts katru reizi bija vienāds un kad beidzot izlūdzos (jautāju par šo tēmu trīs braukšanas reizes) autoskolas vadīšanas eksāmenu, pēkšņi mainījās maršruts, tā cenšoties mani iegāzt. Saprotot, ka tas neizdosies, jo braucu ar nesvarīgām kļūdām, intensīvā satiksmē sāka taisīt avārijas situācijas (strauji bremzēt, kamēr aizmugurē braucošais ir bīstamā attālumā). Pēc tam atrunājās ar neievērotu intervālu.
Tā laikam bija zīme man, ka šeit man paraksta nebūs. Taču naivi cerēju, ka vēl ar kādām divām braukšanām jātiek galā. Arī Mucenieks sāka pozitīvāk runāt par paraksta došanu. Septembra vidū vajadzēja doties uz ārzemēm, tāpēc šo procesu centos paātrināt. Pieteicu vairākas braukšanas pirms došanās prom un biju pārliecināta, ka viss būs okey. Pienācā pēdējās braukšanas beigas (kura, protams, beidzās 20 min pirms paredzētā laika. Pie tā jau biju pieradusi) un parakstu atteicās dot. Tad gan mani nervi neizturēja un izteicu savas domas par šo visu. Pēc mana monologa sekoja 5 min klusēšana un skatīšanās viņa pierakstos. Un tad izskanēja frāze: ''Iespējams, Tev vajadzētu domāt par citu instruktoru''. Aizgāju no braukšanas neatskatoties.
Pēc atgriešanās Latvijā nomainīju instruktoru, kurš arī bija no Mustanga. Uzreiz cita kvalitāte bija. Auto tīrs, attieksme super! Vārdu neminēšu, jo viņš izlaboja Mucenieka kļūdas manā apmācības kartiņā. Šis instruktors bija šokā par Mucenieka gājieniem un meliem, jo 1) Mustangā nav jāliek vadīšanas eksāmens, kuru visu laiku Mucenieks lika braukt. 2) Šīs kļūdas apmācības kartiņā un 3) Man iemācītais braukšanas stils (saraustīts, bailīgs un nepārliecinošs). Pēc trīs braukšanām, kuru laikā iemācīja braukt pārliecinošāk, ieguvu parakstu un braukšanas pieredzi, kuru 25 braukšanas reižu laikā Mucenieks neiemācīja.
Iespējams, no šī teksta vairs nav jēga, jo gan Edgars Mucenieks, gan Kaspars Mucenieks (viņa brālis, kuram arī nav tās labākās atsauksmes) vairs nav atrodami Mustanga kolektīvā, taču tas nenozīmē, ka viņi nenomainīs darba devēju un nebūs atrodami citā autoskolas mājaslapā. Ja kādam ir kāds sakars ar šo cilvēku, NEKĀDĀ GADĪJUMĀ neiesaistīties ar viņu. Un ja redzat pelēku Golf 6 ar nr. zīmi HM-708 vai Škodu ar nr. zīmi KB-5693 (šāds auto uzradās, kamēr Golf bija remontā), iesaku ieturēt dubultu distanci un maksimālu intervālu, jo var sanākt iedzīvoties uz liekām problēmām.
Fantastiski. Tāpēc arī tik daudzi cilvēki mūsu valstī brauc kā negudri. Bet par, kāpēc tas viss rodas. Manuprāt, par to ir atbildīga pati autoskola - respektīvi autoskola taisa akciju (nereti redzēts, kā Mustangs taisa bezmaksas braukšanu izlozi, pat vēljoprojām tas laikam ir spēkā), bet instruktors jau pēc tam dabū tās stundas atstrādāt, tur ir tā problēma. Tāpēc instruktori velk tās stundas ilgāk un ilgāk, turklāt arī nevēloties neko iemācīt. Mana paziņa strādā modernākajā autoskolā Latvijā (reklāmas dēļ neminēšu nosaukumu). Tur ir izdomāts veids, kā šo problēmu likvidēt - instruktoram tiek maksāts par katru stundu no autoskolas, neatkarīgi no stundu skaita utt. - tātad nav nekādas vajadzības audzēkni dīdīt ar 5x vairāk braukšanām, kā tas nepieciešams. Turklāt pat lai pieteiktos uz braukšanu vai teoriju (noslēgt līgumu), nav jāiziet no mājas, viņiem ir distances līgums. Vispār, manuprāt pārdomāts līdz pēdējam sīkumam viss. Kā mājaslapa, līgumi, tā attieksme pret audzēkņiem un darbiniekiem, cepuri nost.