Mix mēbeles - klientu apkrāpšana
Ar šo veikalu ieteiktu būt ĻOTI uzmanīgiem NAUDAS LIETĀS,lai neatkārtojas mans stāsts: 11.10.2014.pasūtīju veikalā "Mix mēbeles" dīvānu uz pasūtījumu. Piegādes laiks 2,3 nedēļas līdz 1 mēnesis. Paiet 1,5mēnesis ziņu nav.Zvanu,kur tad klejo mans dīvāns. Visu dienu ziņas nav,līdz vakarā saņemu zvanu,ka nu tā ir sanācis, piegādātājs dīvānu neražo jau pusgadu. Bet, tā kā piegādātājs it kā veikalam neesot ziņojis par to,ka manis izvēlēto mēbeli vairs neražo, tomēr mēģināja man tādu uzmeistarot, taču neveiksmīgi,jo nevarot vairs dabūt tādus mehānismus. Lai gan loģiski domājot,tas liekas savādi,kapēc uzņēmums,kuram pasūta preci,kuru tas vairs neražo, to uzreiz nesaka preču tirgotājam, bet mēģina speciāli uzražot?! Lai nu paliek. Pārdevēji man piedāvā citu dīvāna variantu,taču tas mani neapmierina un vēlos atgriezt avansā iemaksātos 150eiro.Pēc divām dienām būs jau kā 2 nedēļas, kā jācīnās par naudas atgriešanu. Tā kā nedzīvoju Saldū, apjautājos, vai ir iespēja ,piegādājot /savācot preci no Rīgas, man atvest naudu. Uz ko atbilde ir: "Protams,nekādu problēmu! Otrdien kurjers būšot Rīgā,sazināšoties ar mani par tikšanās vietu". Gaidu no piektdienas (22.11.2014.) otrdienu. Solītā otrdiena(25.11.2014) paiet, zvanu tā arī nesaņemot. Kad zvanu trešdienā,kurjers būšot ceturtdienā un noteikti man zvanīšot, tiklīdz iebraukšot Rīgā. Ceturdienas vakarā pēc darba dienas beigām,saprotams,ka kurjers atkal nebūs. Zvanu uz veikalu. Tā jau it kā atvainojas par darbinieku nolaidību,vainu utt., sola man tūlīt pāskaitīt uz kontu iemaksātos 150eiro. Aizsūtu konta nr,ar piepildi,ja nepieciešamas personas kods,lai dod ziņu. Piektdienas rītā saņemu īsziņu,ka personas kods nepieciešamu,kuru tūlīt arī aizsūtu ar cerību,ka beidzot epopeja būs galā. Diemžēl pienāk pimdienas(1.12.2014.) pēcpusdiena,kad atkal saprotu,ka naudiņu atgriezt par savu neizdarību neviens nevēlas. Sazvanot atkal veikalu, visiem ir neizpratne,gūzma ar jautājumiem,kur sūtīju personas kodu- uz epastu vai telefonu, kādu nr.? Piebildīšu,ka uz parasto Lattelecom nr.jau tā kā sms nesūta! Un mobilais nr. bija tikai viens caur kuri arī noteik saziņa! Rezultātā būšot jāmeklē,kur esot mans personas kods, jo viņi taču man skaitīšot no UZŅĒMUMA konta. Kad jau esmu pāskaitusies par šādu attiesmi, jautāju, iedot vadības telefona nr. Man atbild,ka viņiem NEESOT VADĪBAS!!!!!! Uz jautājumu,kad būs mana nauda, atbild: "Rīt no rīta". Interesanti gan kāpēc ne tajā pašā dienā?! Labi,bet arī ar to stāsts nebeidzas! Jo netikai solītajā rītā(2.decembrī), bet arī vakarā naudas nav. Kad atkal zvana uz veikalu, atbild,ka būšot, būšot. Grāmatvede iešot uz pilsētu un no sava PRIVĀTĀ konta man pāskaitīšot naudu. Interesanti gan, vai tad dzīvojam akmens laikmetā, kad grāmatvedei darbā nav datora ar piekļuvi internetbankai? Ar pasta balodi, šķiet, ka sen jau kā vairs nekas nenotiek! Turklāt sola veikt pāskaitījumu no tās pašas bankas,kura ir man, līdz ar to problēmām tam nevajadzētu rasties. Man jau vienalga no kāda konta, bet lai taču vienreiz pārskaita! Cik var tēlot muļķi!!!! Diemžēl naudas nav joprojām!Kad caur paziņām atrodu iespēju,ka kāds aiziet uz veikalu,lai iedod vadības nr.,arī tad atbild,ka nedos. Laikam jau saprot,ka klāsies plāni par šādu rīcību. Un minot to,ka ar kurjeru nauda netieka atgādāta,veikala darbinieki pasaka,ka viņiem nemaz neesot tāds šoferis,kurš to būtu varējis izdarīt. Interesanti gan pat mājas lapā ir norādes par piegādes iepējām.Tā kā iešu uz visu "banku", uzņēmuma amatpersonas Lursoftā atrast var. Un tādas tur ir, pat divas!! Ja joprojām nevarēs pa labam, nav jau problēma vērsties pa taisno prokuratūrā, paziņas ir. Varbūt vēl kādu darījumu uzmeklēs.Bet pārējiem ieteiktu,esiet lūdzu uzmanīgi! Kad grib avansu,pusi par dīvānu, jāmaksā uzreiz , bet kad paši nespēj izpildīt pasūtījumu, avansā saņemto naudu atgriezt negrib.Laura
Добавить комментарий