Mēness Aptieka - Slikts serviss

Sveicināti .
Trešo reizi gada laikā paliku neapmierināta ar farmaceitu darbu Mēness aptiekā 172, Aizkrauklē, Lāčplēša ielā 5.
Šodien , 16. oktobrī farmaceite Novikova blakus telpā dzerot kafiju skaļi risināja privātas telefona sarunas, kamēr farmaceite Eglīte uzspēlēti lēni apkalpoja kādu pensionārīti. Uz manu lūgumu , ka steidzos, Eglīte centās strādāt vēl mākslīgi lēnāk (videonovērošanā, cerams , redzams), bet Novikova izlīda no blakustelpas tikai tad, kad es biju apkalpota. Kad ienāca nākošais klients (vienatnē , tāpat kā es).
Tad kāpēc Novikova nevarēja izlīst ātrāk izdzirdot, ka es steidzos? (Mani gaidīja cilvēks )
Kāpēc Eglīte strādāja tik uzsvērti lēni? Vai viņa lieto kādas vielas?
Šo pašu atradīsiet portālā sudzibas.lv
Jo tā bija nevis pirmā , bet kārtējā pieredze.
​​​​​​​Jaunatvērtajā lielajā Mēness aptiekā pie Aizkraukles slimnīcas ir normāli, kvalificēti farmaceiti ar adekvātām un konkurētspējīgām saskarsmes spējām ar klientu!

17.10.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Комментарии (1)

G Ghost man 17.10.2023

tie vārdi ''es steidzos'' bieži apkalpošanas jomā skan, daudz pat vairs neņem vērā, ja steidzies tad kāpēc tikai tagad ej un vēl lepni paziņo. Jā nebija forši no otras puses tik skaļai būt, bet tu nevari sagaidīt lai beidz apkalpot gados vecu cilvēku tikai ''jo tu steidzies''

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы