www.sudzibas.lv Mēness aptieka Ļoti slikts E-aptiekas serviss, maldināšana

Mēness Aptieka - Ļoti slikts E-aptiekas serviss, maldināšana

Ļoti slikts e-aptiekas serviss, komunikācija ar klientu. 6. decembrī pasūtīju medikamentu, tā vietā tika atsūtīts dezodorants. Nekavējoties informēju par kļūdu, gan zvanot, gan e-pastā. Tika atsūtīta maldinoša informācija, ka ar mani sazināsies kurjers, atbrauks, un apmainīs preces. Pagāja vairākas dienas, neviens nesazinājās, uz e-pastu neatbildēja. Pēctam tika atsūtīts kods preces atgriešanai. Kļūdaino sūtījumu nosūtīju atpakaļ, arī Dpd izsekošanā tas bija redzams. Pēctam saņēmu maldinošu e-pastu, ka mana prece ir izsūtīta un norādīts šis pats atgriešanas kods. Zvanot uz Dpd, mani informēja,ka nekāds sūtījums uz mana vārda nav reģistrēts, izņemot, tas kuru nosūtīju atpakaļ . Atkal vairākas dienas uz e-pastiem nesaņēmu atbildi. Pieprasīju nekavējoties atmaksāt naudu. Pagāja 2 nedēļas no pasūtījuma brīža, līdz saņēmu atpakaļ naudu . Vai kāds veic klientu apkalposanas kvalitātes kontroli? Varbūt ar darbiniekiem jāpārrunā pašu radīto kļūdu labošanas vadlīnijas ? Šeit vairs neder standarta frāze "Atvainojamies par sagādātām neērtībām "! Papildus info un foto varu nosūtīt.

27.12.2024

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы