Mēness Aptieka - Ļoti slikts E-aptiekas serviss, maldināšana
Ļoti slikts e-aptiekas serviss, komunikācija ar klientu. 6. decembrī pasūtīju medikamentu, tā vietā tika atsūtīts dezodorants. Nekavējoties informēju par kļūdu, gan zvanot, gan e-pastā. Tika atsūtīta maldinoša informācija, ka ar mani sazināsies kurjers, atbrauks, un apmainīs preces. Pagāja vairākas dienas, neviens nesazinājās, uz e-pastu neatbildēja. Pēctam tika atsūtīts kods preces atgriešanai. Kļūdaino sūtījumu nosūtīju atpakaļ, arī Dpd izsekošanā tas bija redzams. Pēctam saņēmu maldinošu e-pastu, ka mana prece ir izsūtīta un norādīts šis pats atgriešanas kods. Zvanot uz Dpd, mani informēja,ka nekāds sūtījums uz mana vārda nav reģistrēts, izņemot, tas kuru nosūtīju atpakaļ . Atkal vairākas dienas uz e-pastiem nesaņēmu atbildi. Pieprasīju nekavējoties atmaksāt naudu. Pagāja 2 nedēļas no pasūtījuma brīža, līdz saņēmu atpakaļ naudu . Vai kāds veic klientu apkalposanas kvalitātes kontroli? Varbūt ar darbiniekiem jāpārrunā pašu radīto kļūdu labošanas vadlīnijas ? Šeit vairs neder standarta frāze "Atvainojamies par sagādātām neērtībām "! Papildus info un foto varu nosūtīt.
Добавить комментарий