www.sudzibas.lv Meliorācija Priority Pilnsabiedrība Drausmīgs serviss, attieksme, melošana

Meliorācija Priority Pilnsabiedrība - Drausmīgs serviss, attieksme, melošana

Nevienam nekad nerekomendētu strādāt ar pilnasabiedrību "Meliorācija Priority". Būvniekiem jau klasiski visu kavēt. Bet te darbi iekavēti vairāk kā par pusgadu. Tam, kam bija jābūt gatavam jau 2019. Gada jūnijā, jūlijā, vēl 2020. Gada janvārī nav gatavs. Tiltus arī liek lieliski. Projektā tilta platumam jābūt 4,50 m, bet reāli ir 3,70 m. Otrā pusē lauksaimniekiem zeme, tik šauram tiltam ar kombainu un citu tehniku pāri tik nevarēs...
Visvairāk jāsūdzas par strādniekiem. Darbā pieņemti uzbeki, kas vispār ne vārda nesaprot latviski. Bet arī tas vēl ir sīkums... Viens ekskavatorists ir "īpašs gadījums". Izbraukāja mūsu vienīgo piebraucamo ceļu, atstāja rises, dubļus. Palija lietus, ar vieglo mašīnu ceļš ar grūtībām bija izbraucams, jo slīpumā. (pielikumā dažas bildes ieskatam, bet tie ir tikai sīkumi) . Gāju izteikt savu neapmierinātību vietējam strādnieku uzraugam. Bet paspēju bilst tikai dažus vārdus, kad jau iepriekš minētais ekskavatorists kā nenormāls izskrēja laukā un sāka vicināties ar beizbola nūju, draudot ar izrēķināšanos. "redz visi nākot sūdzēties utt. " bet kā lai nesūdzas, ja nevar savākt aiz sevis un vēl tāda attieksme... Uzraugs pat nemēģināja iejaukties, kā noprotams ierasta prakse šādi "runāt" ar cilvēkiem. Būtu šo paredzējis, padomātu par video, audio, lai ir sižets arī "bez tabu". Ja nebūtu garam gājuši kaimiņi pat nezinu kā tas beigtos... Šis strādnieks tiešām nav normāls, izskatās, ka jau ir no iekšpuses apskatījis arī mūsu jaukos cietumus vai arī vēl tikai plāno to darīt. Skaidri redzams, ka cilvēkam jāārstē savi nervi, jo "bremžu nav vispār". Jo reāli, ja man būtu bijis vēl kāds liecinieks, ietu rakstīt iesniegumu policijā. Bet diemžēl kaimiņi gāja garām nedaudz par vēlu...
Vietējais uzraugs vēl izteicās, ka redz viņi tur šodien neesot bijuši, kāds cits izbraukājis ceļu. Novēla vainu uz lauksaimniekiem, bet vēlāk tomēr pārteicās, ka ir tur bijuši.
Par šo "starpgadījumu" informēju arī firmas priekšnieku, kas atrodas Jelgavā. Solīja parunāt ar šo darbinieku. Minēju, ka ar parunāšanu te būs krietni par maz, bet man atteica: "ko tas es varu darīt, nav kas strādā". Ja arī nav, kas strādā, tad šādi darbinieki jau nu nodrošina firmai "labu slavu". Informēju arī par to, ka notiek krāpšanās ar nostrādāto laiku, ekskavatoru atstāj ar strādājošu dzinēju vairākas stundas, bet tikmēr iepriekš minētais " varonis" smēķē un citādi atpūšas.
Iespējams nebūtu bijis nepieciešamības iet sūdzēties, ja viss būtu darīts laicīgi. Ja upi tīrītu vasarā, tiltu arī liktu vasarā nevis rudenī, kad visu laiku līst un atstātās rises kļūst tikai lielākas.
Ceru, ka šo ekskavatoristu nekad vairs pēc darbu pabeigšanas neredzēšu.
Un nevienam neieteiktu strādāt ar "meliorācija priority"

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы