Melaroshop.lv - Nopirktā prece netika piegādāta, sakontaktēties ar pārdevēju pēc piegādes termiņu beigām nav iespējams
Labdien. Brīdinums potenciālajiem i-neta veikala melaroshop.lv pircējiem. Dalos savā be'dīgajā pieredzē: augusta vidū iegādājos preci par ''ne lētu'' cenu, vēljoprojām tā nav piegādāta, un kas ir pats ļaunākais, pārdevējs atklāti ignorē, neatbildot ne uz e-pastu , ne ziņām, kas atstātas caur mājas lapu (tie ir vienīgie kontakti šim veikalam). Pirms veicu pirkumu, meklējot atsauksmes par šo i-neta veikalu, neko neatradu, tāpēc nolēmu, ka pārdevējs noteikti ir uzticams, ja reiz nekas neatrodas. Tomēr izrādijās bēdīgākais scenrārijs. Nav ne naudas (29 EUR), ne preces, kas bija plānota kā dāvana :( Esmu pārliecināta, kā tā šo lietu neatstāšu. Tie nav pāris Eur, ko varētu norakstīt. Griezīšos sociālajos tīklos, PTACā un kas zin, varbūt pat līdz tiesai... Nebūsim kūtri, rakstiet sūdzības (vai atsauksmes) par izdevušiem/neizdevušiem pirkumiem. Tikai tā mēs varam pasargāt sevi un citus no krāpnieciskām situācijām.
Комментарии (18)
Labdien! Man arī tāda pati situācija, augustā pasūtīju preci un vēl līdz šim brīdim neesmu saņēmusi...Uz e-pastiem neviens neatbild. Tāpēc cilvēki turaties pa gabalu no šī interneta veikala!
Man tieši tāda paša situācija, laikam būs jāraksta vēstule patērētāju tiesībām
Es preci pasūtiju augusta vidū, saņēmu pirms pāris dienām.Arī rakstiju vēstules uz kurām kūtri atbildēja, pareizāk sakot nekādu konkrētu atbildi nedeva.Ja kas prece ir no ebey, kur ir daudz lētāk.Pirku ziemas rudens jaku-atlaide no 30 uz 19 Euro, pasūtiju, jo atlaide taču unbildē prece labi izskatijās.Kkāds humpalu variants, plāna, bet kopšanas instrukcijas...un ebay tāda maksā 9 Euro.Dusma jau ir, bet vismaz atsūtija pa taisno no Ķīnas nevis no veikala.:-)
Arī man tā bija, pasūtīju augustā un prece nau, arī nevarēju dabūt kontaktu ne e-pastā ne draugiem.lv, bet viendien iznāca uz kontaktu jo mēs vesalas trīs meitenes viņu nelikām mierā un ar ilgu cīnīšnos un draudiem par to ka tā to neatstāsim, ka iesim caur policiju un patērētāju tiesībām visas trīs saņēmām naudu atpakaļ un esam par to laimīgas, sameklējiet viņu draugos un nelieciet mierā varbūt kautko panāksiet, mums tas izdevās.
Sveiki! izskatās ka es varu piebiedroties to bariņam, kas jūtas vīlušies Melaroshop.lv kaads cilvēks dr.lv jāmeklē??
Apskaties rēķinā kam pārskaitīji naudu manuprāt Aleksandrs Gabranovs...
Meitenes, Jūs neticēsiet, bet šodien pēc 2 mēnešu gaidīšanas un draudēšanas ar policiju un PTAC es saņēmu savu preci...Ja godīgi vairs negribēju savu pasūtījumu saņemt pēc tādas attieksmes, kā arī biju labākās domās par kvalitāti...
Sveikas!nu ko izskatās ka arī es esu iekritusi, bet tik tiešām kapēc nav nevienas atsauksmes par šo krāpnieku, nu jau mēnesis riņķī un ne ziņas, ne miņas, rakstu uz e-pastu, rakstīju uz draugiem, nekā!
Iesaku uz PTAC aiziet, vai vēl labāk uzrakstīt iesniegumu, man tas supper palidzeja, uzzreiz viss bija okii. Iesaku pameģināt
Es arī esmu iekritusi. Itkā summa ir niecīga, bet tā tik un tā paliek MANA nauda! Šitiem mērkaķiem varētu kaut kādu BEZ TABU uzsūīt virsū!
Arī man identisks gadījums, prece Melaroshop pasūtīta augusta otrajā pusē, bet vēl joprojām nav. Uz e-pastiem atbilde bija jāgaida ļoti ilgi, kuros protams "baroja ar solījumiem", kuri tā arī nav izpildīti.Kontakttelefons joprojām nav (norādīts, ka nav pieejams īslaicīgi), kaut gan tā nav joprojām. Adreses dažādas, vienā vietā raksta vienu, citā pavisam citu.
Melaroshop veiklais darbonis ir Eduards Gabranovs.
Sākumā arī šķita, ka krāpnieki, līdz brīdim, kad mani apgaismoja ar uzņēmuma situāciju ar draudzeni pasūtijām pasūtijumus augusta beigās, viņa nesaņēma produktu, bet uzreiz kā sazinājāmies tika nauda atgriezta un es savu preci saņēmu nedaudz vēlāk par piegādes termiņu, bet kvalitāte mani apmierina. Visiem iesaku uzrakstīt draugu lapā, kur ātrāk atbild un aizsūtīt savus bankas kontus, garantēju naudu atgriezīs varbūt ne uzreiz bet vēlāk noteikti, viņiem tak nav izdevīgi neatgriezt cilvēkiem naudu un zaudēt klientus, katram internetveikalam ir savas sūdzības, jo mēs pasūtot neizlasas visu, kas minēts noteikumus un sūdzamies par nebūtiskām lietām, manuprāt, tam nav jēgas. Piemēram, internetveikalam 220 ir simtiem sūdzību, tas nenozīmē, ka tas ir slikts internetveikals tas nozīmē, ka ir daudz klienti, kuri nav apmierināti, jo paši nesazinās vai nezin, ko vēlās.
Arī es iekritu! Pasūtīju 28. augustā... joprojām nav!
Atradu Eduardu Gabranovu un saņemu kontā atpakaļ savus 19.99, bet nācās piesolīt sūdzēšanos Patērētāju tiesību aizsardzības biedrībā, kā arī parādīt saiti uz šo lapu. Tā, ka visi piešmauktie - rīkojaties!
Esmu regulārais melaroshop klients, nekad nav bijušas problēmas. Reizēm ir jāadgādina vai pasūtijums atnāk nedaudz vēlāk, tāpēc nesaprotu no kurienes cilvēki izrauj to, ka viņi ir krāpnieki u.t.t. Draudēšana, manuprāt, ir nevietā šajā situācija, cik zinu, nauda vienmēr tiek atgriezta.
Pēc pamatīgas nervu beigšanas es saņēmusi atpakaļ savu naudu! Nevienam neiesaku iepirkties Melaroshop, kamēr vien nemainīsies attieksme pret klientiem.
Arī mani melaroshop.lv apkrāpuši [gaidu jau vairāk kā 2 mēnešus]. Vēl joprojām gaidu savus 59, 99eur. Paldies par ieteikumiem, būs jāpamēģina!!
Draugos.lv šis cilvēks meklējams kā Eduards Gabranovs https://www.draugiem.lv/melaropelmenissutiners/
Kur ir aitas, tur arī cirpēji...
Neesat aizdomājušies pirms iepirkties internetveikalā, pārbaudīt informāciju par pakalpojuma sniedzēju?
SĀKUMĀ mājaslapā pat nebija pieejama informācija par pakalpojuma sniedzēju, reģ. numurs, adrese un pat tālruņa numurs!
Vai tas nelikās aizdomīgi pirms veikt apmaksu?
Šeit arī informācija par
http://www.sudzibas.lv/melaro-shop-c36791.html