MB zobārstniecība Kuldīgā - Slikts serviss
Pat grūti pateikt kādi tur speciālisti, taču serviss pieņemšanā ir atbaidošs. Pieņēmēja "pumpē" īpašnieka tiesības. Absolūti ignorē pašas noteikto pieņemšanas laiku un skaidri un gaiši pasaka - "mani neviens atlaist nevar" līdz ar to pamelninot mb reputāciju. Nu ko, nav jau vienīgā zobārstniecības iestāde, bez tam vēl, šķiet, dārgāk kā Rīgā. Skumji, padomijas metodes apkalpošanā visā plaukumā.
Комментарии (14)
Lūdzu, konkrētāk un saprotamāk.
Labdien, Leonard!
Izskatot Jūsu sūdzību noskaidrojām, ka tikāt pieņemts sestdienā, plkst. 9.30 ,lai gan mūsu. darba laiks, no plkst.10.00. Nākošā sestdienā, pēc zvana, ka sāp zobs, Jums tika nozīmēta vizīte, tai pašā dienā, ārpus kārtas, bez iepriekšēja pieraksta. Darbiniekiem izteikts aizrādījums, ievērot darba laiku, strādāt pēc pieraksta, neņemt pacientus ārpus kārtas, radot nekārtības.
Runājot par cenām, ar tām iespējams iepazīties mūsu mājas lapā, pirms nākat uz klīniku.
Ar cieņu,valdes locekle: Gundega Rucka
nepateicība pasaules alga...
Ļoti slikta klīnika. Zobs, kurš tika pieaudzēts nolūza pēc 8h. Atbildība par darbu neuzņemas. 120€ izmesti vējā tikai tāpēc, ka ir veikts nekvalitatīvs darbs.
Par attieksmi vispār nerunāsim!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Labdien!
Pacients tika informēts par vajadzīgo ārstešanu no kuras atteicās!
Situācija tika labota.
120 jau pa lēto. Man Liepājā Valdemāra 18 uztaisīja zobu 2 piegājienos. Kopā 298 euro. Priekšējais. Nu turas veselu gadu vairāk. Graužu riekstus. Bet tur garas rindas. Braukšu uz šo pirmdien, bet man tagad cita problēma.
MB zobārstniecība-- Neejiet tur.
Infekcija pēc viena maza zoba izraušanas- pilns ar augoņiem. Visi blakuszobi nācās izraut. Nezinu, kam **pateikties**, jo informācijas par tur strādājošiem nekur nevar redzēt. Tur klienti vainīgi paši.
Labdien!
Pēc ekstrakcijām dodam rekomendācijas un vajadzības gadījumā nodrošinām bezmaksas vizītes, kā arī ar mūsu personālu var iepazīties mūsu mājaslapā.
Ar cieņu MB zobārstniecība
divas nedelas slimnica, divas operacijas. Skembas, kas izraisija lielu iekaisumu plus nomerdets nervs ar poti.
Neejiet tur.
Pirmo reizi diemžēl slikta pieredze. Parasti tur forši administratori, bet parasti arī neko īpaši neprasu, bet šoreiz ļoti nelaipni gan reģistratūrā, gan daktere, piemēram kad pajautāsu čeku teica ka bankas izraksts nav čeks un veikalā taču arī dodot čeku pēc bankas čeka un lai gaidu. Man liekas nedaudz jāpiestrādā pie veidā kā atbild cilvēkiem. Teicu ka man sācis sāpēt zobs pēc iepriekšējās labošanas un uz ko man pēc tam teica ka es sekot nelaipna tā sakot ienākot. Kam tad lai es jautaju par sapošu zobu, ja ne vietā kur pieņem zobārsti.
Daktere vairākas reizes atgādināja ka viņai ir izglītība un viņa zin labāk. Bet nu es savā darbā nevienam nesaki ka man ir izglītība un tāpēc ziņu labāk. Vēl atgādinaja ka par konsultāciju ir jāmaksā, kas ir ok, bet kad jautāju kāpēc citas reizes par konsultāciju nav jāmaksā, teica ka varot samaksāt par visām iepriekšējām konsultācijām ja gribot.
Man nav iebildumu par samaksu konsultāciju, ko arī protams izdarīju, bet vairāk par veidu kā tiek runāts un atbildēts.
Es saņēmu pakalpojumu un man ir tiesības pajautāt, bet klientu apkalpošanā nevar būt uzbrūkoši par katru jautājumu.