www.sudzibas.lv Max Datori Slikts Serviss

Max Datori - Slikts Serviss

Pirmo reizi rakstu sūdzību par kādu uzņēmumu un ceru, ka pēdējo. Viss sākās ar to, ka manam telefonam laika gaitā sabojās USB pieslēgšanas vieta, ar kuru notiek uzlāde. Savu telefonu izvēlējos labot tieši šajā servisā. Aiznesu telefonu 16. septembrī. Uzņēmuma darbinieks, kura vārdu vel neesmu noskaidrojis, teica, ka telefons būs gatavs jau rīt (17.septembrī). Pienāca 17. septembris, bet zvanu no šī servisa tā arī saņēmu, tāpēc izdomāju piezvanīt pats. Veiksmīgi sazvanīju servisu, no sarunas atklājās, ka telefons būs sataisīts 18. Septembrī, un servisa darbinieki paši man piezvanīs. Par laimi tā arī notika un man piezvanīja 18.septembrī, kā bija runāts. Priecīgs aizgāju pakaļ savam salabotajam telefonam. Samaksāju 55 euro. Čeku, līgumu, visu paņēmu. Nopriecājos, ka viss beidzot ir sataisīts un strādā. Atnācu mājās un vēlējos paklausīties mūziku telefonā, bet atklāju, ka mūzika neskan – bija sabojāts austiņu ports. Iepriekš viss strādāja lieliski. Rakstīju servisam viņu Facebook lapā. Viņi man atbildēja, ka varu droši atnest telefonu, lai viņi var to atkal parbaudīt. Tā arī darīju. Servisā - tas pats darbinieks, kurš iepriekš pieņēma manu telefonu, atbildēja, ka viņam neesot laika labot telefonu šobrīd un varēs tam pieķerties tikai rīt. Es prasīju, vai šādā gadījumā viņi var izsniegt man pagaidu telefonu, lai mani var sazvanīt vismaz šo vienu dienu, kamēr telefons tiks labots. Saņēmu noraidošu atbildi - viņiem nav telefona, ko man izsniegt. Es teicu, ka mani tāds variants neapmierina, izgāju ārā no veikala un zvanīju uz noradīto telefona numuru. Telefonu pacēla tas pats darbinieks un teica, lai nesu rīt. Beigās tomēr sarunājām, ka viņš var ātri tomēr paskatīties, kas ar telefonu izdarīts, un laiks atradās. Es ienesu atpakaļ telefonu, bet manā acu priekšā notika kaut kas man nepieņemams. Darbinieks ar mazo skrūvgriezni bakstīja mana telefona austiņu pieslēgvietu, vēlāk aizbildinājās ar to ka tur iekšā esot sagājis mitrums, un viņš par to neko nezinot. Es prasīju kā tas var būt, ka tieši pirms atnešanas uz servisu iekšā ir sagājis mitrums, uz ko darbinieks tikai paraustīja plecus. Vēlāk, kad ar mazo skrūvzgriezni bija pārbakstījis manu telefona austiņu pieslēgtvietu, mētās tam virsū ar zobu birsti un izvilka 1mm mazu putekli. Viņš teica, ka puteklis esot pie vainas. Ielika austiņas, bet tās vēl joprojām nedarbojās. Es sapratu, ka šodien salabot telefonu neizdosies, tādēļ jautāju, vai ir kāds risinājums, uz ko man darbinieks atbildēja apstiprinoši, sakot, ka par samaksu nekas nav neiespējams. Es jau biju samaksājis 55 eiro, kas nemaz nav tik maza summa. Es no šī dāsnā piedāvājuma vēlreiz samaksāt naudu par to, ko viņi bija sabojājuši, pieklājīgi atteicos. Darbinieks tikai pasmējās. Mācība – savas mantas šajā paviršajā servisā vairs neatstāšu, un neiesaku to darīt nevienam. Uzskatu, ka šajā gadījumā šim konkrētajam darbiniekam vajadzēja saprast savu kļūdu un salabot manu telefonu nekavējoties. Varbūt kāds var ieteikt ko var darīt šādā situācijā?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы