Massimo Dutty, Spice - Ļooti slikts serviss
Mēs gatavojamies ļoti nozīmīgam notikumam mūsu dzīvē un es šim notikumam meklēju uzvalku! Bijām ieradušies pirmdien, tur mums uzvalku palīdzēja piemeklēt jauns puisis, kurš bija ļoti izpalīzīgs un laipns, uzvalks loti patika, bet gribējās vēl apskatīties un uzvalku atlikām uz nakamo dienu. Otrdien ieradāmies un pirms pirkšanas vēlējos vēl uzmērīt lai pārliecinātos par izmēru, palūdzu pārdevējai (laipnā puiša vairs nebija) vai var iedot alto kreklu uzmērīt pie uzvalka, lai labāk saprastu kāda izmēra žaketi man izvēlēties. Uz ko pārdevēja man atbildēja ka visi krekli ir iepakoti un neesot ko uzmērīt, uz ja viņa viņu atsaiņos, tad nāksies to kreklu viņai saiņot atpakaļ. Kaut gan iepriekšējā dienā puisis pārdevējs man nesa vairākus baltos kreklus uzmērīt pie uzvalka. Ar sakostiem zobiem, bet atnesa! Uzmērīju uzvēlējos žaketi, super patīk ņemam, dodamies pie kases, un pie maksāšanas redzu ka vienai pogai diegi karājas un poga karājas uz maza diedziņa. Pajautāju pārdevējai vai ir tieši tāda izmēra žakete, bet ar labi piešūtām pogām. Ļoti neapmierināta pārdevēja aizgāja skatīties, atnāca atpakaļ un pateica ka šis ir pēdējais uzvalks un nav jau tik traki ka es mājās pats to pogu varu piešūt. Uz ko es pateicu ka īsti nevēlos pirkt uzvalku kuram pogas tūliņ izkritīs laukā. Protams es fiziski varu piešūt, bet vai pērkot uzvalku pa 330 eur mājās pašam ir jāšuj pogas? Es paparasīju vai pārdevējas var iešūt pogu un tad mēs viņu nopirksim, uz ko viņa ļoti neapmierināta atbildēja ka viņām nav laika un ja būs tad tikai uz maiņas beigām. Ilgi paskatījos pulkstenī un piekritu, devāmies 2h pastaigāt pa lielveikalu. Atgriezāmies atpakaļ pēc uzvalka, pogas bija piešūtas, salīdzināu oroģinālās pogas ar piešūtajām pogām un diegi tām atšķirās, vienas ir zilas un pārdevējas piešuva melnas, paprasīju kāpēc diegi atškiras uz ko man atbildēja kādi diegi bija ar tādiem piešuvām. Man jau pirms tam jau gribējās aiziet prom un to uzvalku nepirkt, bet laika maz un uzvalks labs. Pārdevēja uzvalku iemeta maisā un atlikumu uzmeta uz galda tā ka papīra nauda aizlidoja un nokrita uz grīdas. Ar vārdiem grūti aprakstīt to briesmīgo attieksmi no pārdevējas, ja uzvalku nevajadzētu steidzami es noteikti viņu tur nepirktu, droši zinu ka turpmāk tajā veikalā iekšā neiešu.
Комментарии (5)
Jūtu līdzi pārdevējai. Atnāk tāds "varonis" un iztrenkā pārdevējas. Domā, pa saviem 330 eiro vari rīkoties, kā ienāk prātā? Nez, no kā tā poga varētu karāties diega galiņā? No tādiem pat pircējiem kā tu, kas laikojuši drēbes.
Es arī ļoti jūtu līdzi pārdevējai, kā cilvēki vispār uzdrošinās ieiet veikalā 2h pirms maiņas beigām, palūgt kreklus, kuri ir jau salocīti, ir taču maiņa jānodod. Jūs noteikti arī esat pārdevēja, tāpēc jūtat līdzi pārdevējām, bet es jums pateikšu ka jums nepiekrītu jūsu komentāram. Jo es esmu nosvērts mierīgs, un man nepatīk iztrenkāt pārdevējas un nekad nejūtos kā varonis, es vnk atnācu nopirkt sev uzvalku, kas priekš manis nav lēts un tādus es nepērku katru dienu vai katru mēnesi. Es laipni palūdzu balto kreklu, es laipni paprasīju vai ir vēl viena tāda pati žakete, bet ar labāk piešūtām pogām. Man pārdevēja nepiedāvāja atlaidi, bet tā vietā nosmīnēja un pateica ka pats varu piešūt pogu!
Man liekas ka tas ir normāli laikot to ko tu pērc, es saprotu ka gadās ka kaut kas noplīst, bet parasti šādos gadījumos pie kases piedāvā atlaidi, vai salabot uz nākamo reizi, bet man to neviens nepiedāvāja, kad pats paprasīju atlaidi man pateica ka atlaide nepienākas.
veesaa007 pasakiet lūdzu kurā veikalā strādājiet lai zinu kur iet ar līkumu, ja nu gadījumā ieiešu un jums vēl 2h līdz maiņas beigām ir jāstrādā un jūs jau kasi esat noņemusi!
Šajā gadījumā pārdevējai vajadzēja konsultēties ar veikala vadītāju par atlaides piemērošanu precei, kurai ir brāķis, nevis šūt Jums pogas. Vispār diezgan bezkaunīgi no Jūsu puses pieprasīt no pārdevēja pakalpojumu, kas nav viņa pienākumos un vēl sprēgāt par diegiem. Būtu paprasījis trīs eiro atlaidi un aiznestu uz šūšanas servisu, kur to pogu piešūtu 5 min laikā ar atbilstošiem diegiem.
Arī pārdevēja varēja konsultēties ar veikala vadītāju un piedāvāt atlaidi, bet kad pats paprasīju man pateica ka atlaide nepienākas ka pats varu piešūt savu pogu. Ja man būtu iedevuši atlaide es noteikti tā būtu uzdarījis! Man neliekas normāli ierasties mājās ar tikko nopirktu jaunu apģērba gabalu un nodarboties ar viņa labošanu.
Vispār patērētājs ir tiesīgs pieprasīt atlaidi precei, ja tai ir kādi defekti, pretējā gadījumā prece ir jāizņem no apgrozības. Jo šajā gadījumā tika iegādāta prece par pilnu cenu, neskatoties uz tās defektiem.
Es pati ļoti daudz esmu strādājusi tirdzniecībā un turpinu to darīt un situācijas mēdz būt visdažādākās, gan ar precēm, gan ar neapmierinātiem klientiem. Veiksmīga abpusējas sadarbības atslēga ir laipna apkalpošana. Pārdevējs nav atbildīgs par preces kvalitāti, tāpat kā oficiants par ēdienu, tomēr, pārdevējs ir uzņēmuma seja. Un šai sejai būtu jāspēj risināt visāda veida problēmu situācijas, un galu galā, ir taču arī uzņēmuma vadība...vadītājs, pie kura ar šīm problēmām būtu jāvēršas. Ja situācija nav atrisināta patērētājam par labu, tātad pārdevējs ir tas, kurš nav uzdevumu augstumos.
Es domāju, ka ja šī meitene būtu spējusi rast risinājumu, kas apmierinātu patērētāju + laba attieksme, šī sūdzība šeit nebūtu.
Stāsts šajā gadījumā nav par pogu.