www.sudzibas.lv Mājai un Dārzam brāķēta produkcija

Veikals "mājai un dārzam" - brāķēta produkcija

Uzmanieties iepērkoties veikalā "Mājai un dārzam" Tukumā. Tur tiek pārdota produkcija, kas paredzēta prezentācijām veikalā un nav piemērota lietošanai. Piemēram, vanna, duša vai tualetes pods, kas izlikti apskatei veikalā, tiek pārdoti, bet tie nav pievienojami mājās - komplektā esošās detaļas neder produktam, instrukcijās norādīti citi modeļi, visas detaļas šķības un lai tās savienotu pašam ir jāzāģē, jāslīpē un jālīmē. Ļoti nekvalitatīva prece, pie kam maksā ne mazu summu.

U

Комментарии (8)

Y YoYo 09.02.2013

Neko sev???!!!
Ko var nozāģēt, noslīpēt KERAMISKAM podam???
Tu laikam poda maketu būsi nopircis :DDD
Vai arī šis pods ir ražots Ķīnā un maksā kādus 12 Latus!

U ugunsroze 10.02.2013

Tev neienāca prātā, ka keramiskajam podam pogas, skrūves u.tt varētu nebūt no keramikas? :D Un ja pods maksātu 12 latus un duškabīne tik pat, tad es neko neteiktu :D

Y YoYo 10.02.2013

To Ugunsroze:
Bet paklau, kāds sakars skrūvēm ar podu!
Komplektā ir jābūt tikai skrūvēm, kas nodrošina skalojamā rezervuāra pieskrūvēšanu!
Nevienam podam skrūves NENĀK komplektā ja iet runa par tā nostiprināšanu tualetes telpā!!!
Tāpat, kā nevienai duškabīnei līdzi nenāk dušas krāns ar kronšteinu ( ja tas protams nav kas specifisks un jau sākotnēji ietilpst komplektā).
Tās tev cilvēk ir JĀPĒRK atsevišķi, jo tikai TU zini kāda Tev mājās grīda, vai skrūvē betonā, vai kokā utt.
Dekoratīvās pogas nāk kopā ar skrūvēm, plastmasas blīvītēm un ir nopērkamas JEBKURĀ normālā būvmateriālu bodē jau kā gatavi komplekti!
Ja tu domā skalojamās kastes pogu, tai gan ir JĀBŪT komplektā, bet nav nekāds brīnums, ja tas ir bijis veikala eksponāts un kāds ir vienkārši nozadzis šos dekoratīvos elementus! Te nu varu teikt tā, ja pirki podu vai duškabīni un oriģinālais iepakojums ir attaisīts vai sabojāts, tad drošības pēc ir JĀPIEPRASA veikala pārdevējam PĀRBAUDĪT vai komplektā ir visas detaļas!
Varu tikai izteikt līdzjūtību, ka šitā esi ieberzies, bet tā nav mirstamā kaite, jebkādas skrūves stiprinājuma lietas var piepirkt arī atsevišķi, lai nav jāzāģē, jālīmē vai jāslīpē!
Ja nu tomēr nekā nevar bez šīm darbībām uzstādīt šīs ierīces, tad atļaušos uzskatīt, ka nespējat nopirkt savam sanmezglam atbilstošas konfigurācijas ierīces!
Esmu savā 50 gadus vecajā mājā mainījis podu, uzstādījis džakūzī, bet nekas nav bijis jālīmē, jāslīpē vai jāzāģē, nemaz nerunājot, ka komplektā varētu būt līkas skrūves!
Tas no personīgās pieredzes!
P.s. Vēl no personīgās pieredzes iesaku "nespiest" uz cenu, jo ilgtermiņā tas lētums ātrāk liks par sevi manīt.
Ja pērc krānu, tad labas firmas, ja pērc podu, tad labāk iztērēt dažus 10 latus vairāk, bet normāla zīmola utt.
Lai veicas!

U ugunsroze 10.02.2013

yo-yo, neesmu santehniķis, tāpēc izsakos tev nesaprotami. Mēģini saprast, ka esmu parasts cilvēks bez santehnikas zināšanām! Vienu gan es varu tev pateikt, ja nebiji sapratis, tad es nerunāju par skrūvēm vai citām detaļām, kas saistītas ar poda piestiprināšanu pie grīdas, nepieprasu kopā ar duškabīni krānus vai ko citu, kas nav paredzēts komplektā!!! Runa ir tikai par tām lietām, kuras saskaņā ar lietošanas instrukciju, atradās kastē.
Un veikalā man sastāstīja, ka viss ir kārtībā, viss ir pareizi un pēc standartiem, viss atbilst norādītajiem mēriem utt. OK, es nākošreiz tiešām iešu uzreiz ar santehniķi uz veikalu, jo arī man santehniķis teica, ka visa sava darba laikā pirmo reizi kaut ko tādu redzot.
Bet man, kā parastam cilvēkam, prātā neienāca, ka kaut kas var nebūt kārtībā iepērkoties it kā normālā veikalā. Vienu gan es varu teikt, ka mācība ir saņemta un nākošo reizi es neiepirkšos Mājai un dārzam, un arī ejot uz citu veikalu, došos kopā ar speciālistu. Un paldies par laba vēlējumiem :)

P papiņš 03.04.2018

te ir arii atbilde,ja nefeedzi,negraabsties,paņem meistaru un viss buus ok,un neteelo baigi aizvainoto

A Aigars62 01.08.2014

Labdien! Šodien 01.08.2014.-kase Nr.2 10:50:34- iepērkoties Ogres “Mājai un Dārzam” veikalā, pārdevēja man paziņo, ka mana karte ir bloķēta (janvārī iepērkoties šai pašā veikalā, notika šis pats gadījums) es atkal dodos uz tuvāko bankomātu un tur kā vienmēr, bez problēmām izņemu naudu. Veikala vadībai vēlams būtu labāk apmācīt savas kasieres, kā rīkoties ar bankas kartēm, lai man nenāktos dzirdēt šos, , totāli gudros, , vārdus-: jūsu karte...laikam ir bloķēta??? Nevis karte bij bloķēta, bet apkalpošana bij nejēdzīga.

Aigars

K kaspars4455 02.09.2014

Ta ne jau kasiere vainīga. Viņiem kases un skeneri ir pilnīgs "čau".
Īpašnieki un tā saucamie menedžeri ir pataloģiski skopi lai tērētu naudu tehnikas remontam vai maiņai. Paziņa stāstīja ka šajā veikalu tīklā ir bieži gadījumi kad skenējot preci čekā parādās pilnīgi cita haotiska prece. Tad nu kā noveicās - vari kaut ko iegūt par mazāku naudu jeb arī stipri pārmaksāt - protams ja pats neseko līdzi cipariem kases aparātā.

J Jānis999 19.09.2014

Cienījamie Aigars62 un kaspars4455 katram Jums ir sava taisnība un lūgums nejaukt kādu Ogres veikalu, kurš varbūt strādā zem nosaukuma Mājai un Dārzam ar AS Diāna veikalu tīklu Mājai un Dārzam. Pēc kaspara4455 komentāriem var secināt, ka runa ir par AS Diāna veikalu tīklu Mājai un Dārzam tikai nav saprotams par kuru no 11 veikaliem .

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы