Madara Cosmetics - Piegāde
Madara Cosmetics skaļi reklamē, ka piegāde tiek veikta jau nākošajā dienā, lai gan paši nespēl tomēr tikt galā ar šiem pienākumiem un piegāde tiek atlikta pat līdz nedēļai. Par to paziņojot epastā, kad jau 3 dienas pagājušas un klients gaida savu pasūtījumu. Nav norādītas koordinātas kā var sazināties telefoniski ar šo uzņēmumu. Šis visnotaļ bija pēdējais pasūtījums, ko veicu viņu mājas lapā :(
Комментарии (5)
Nevajag pūst pīlītes, bet gan palasīt piegādes noteikumus!!! Ar piegādi viss ir vislabākajā kārtībā. Pati pasūtīju preci interneta veikalā dienas beigās pulkst.22 un preci, saskaņā ar noteikumiem, atveda aiznākošās dienas laikā. Arī telefona nummurs, pa kuru sazināties jautājumu gadījumā, tur ir norādīts. Un kas par to, ka preci piegādā dažas dienas vēlāk? Labs nāk ar gaidīšanu :)
Paldies, mes ari atturesimies tagad pasutit.Paldies par info.
Labdien,
Atvainojamies klientei par sagādātajām neērtībām.
Piegādes veicam nākamajā darba dienā, ja pasūtījums ir veikts līdz pulksten 12:00 pēc Latvijas laika. Ja pasūtījums veikts pēc 12:00, tad piegāde notiek aiznākamajā darba dienā.
Sakarā ar lielo pasūtījumu apjomu akcijas laikā piegādes tika veiktas arī brīvdienās: tiem, kas to vēlējās saņemt - 22.04.; 26.04. tiem, kas brīvdienās pasūtījumu pieņemt nevarēja.
Visi klienti, kuriem nevarējām pasūtījuma piegādi izpildīt laicīgi, saņēma zvanu no kurjerdienesta DPD par piegādes kavējumu. Šim zvanam bija jābūt 21.04. un kurjerdienestam ar Jums bija jāvienojas par Jums izdevīgu piegādes datumu.
Telefona numurs interneta veikala pasūtījumu apkalpošanai šobrīd nav norādīts, jo šādu daudzumu pieprasījumu šobrīd spējam apkalpot tikai ar e-pasta palīdzību. Savukārt, ja problēmas ir jau ar saņemtu pasūtījumu (bojāts vai nepareizs produkts), tad telefona numurs ir norādīts uz sūtījuma iepakojuma uzlīmes.
Lai precīzāk varētu noskaidrot, kādēļ Jūs nesaņēmāt telefona zvanu par piegādes atlikšanu 21.04. datumā un sniegt Jums sīkākus paskaidrojumus par šo gadījumu, lūdzam atsūtīt Jūsu pasūtījuma numuru uz e-pasta adresi [email protected] .
Šo informāciju ar kurjerdienesta palīdzību pārbaudīsim, jo visa komunikācija ar klientu tiek glabāta, lai šādos gadījumos situāciju varētu atrisināt.
Cerot uz sapratni, ka ir reizes, kad sakrīt dažādi apstākļi, kas ietekmē visas labās ieceres. Vēlreiz atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Ar Cieņu
MADARA Cosmetics klientu serviss
Nopietns brends, derētu padomāt arī par nopietnu loģistiku
Nesanema zvanu -
1) telefons bija noradits nepareizs
2) telefons bija izlsegts