Internet Veikals Lukass.lv - Nepilnīgas preces
Lai nopirktu preci ir jāveic priekšapmaksa ar bankas pārskaitījumu. Kredītkartes, kas nodrošinātu kaut kādu drošību, netiek pieņemtas. Prece jāgaida bija 2 nedēļas, un radās iespaids, ka tikai mana atgādinājuma dēļ, dienu pirms 2 nedēļas bija pagājušas, saņēmu to aiznākošajā dienā.
Prece, kas bija sildlampa man tika nodota bez skavas, kas ir skaidri attēlota uz iepakojuma un bez skavas praktiski nav lietojama un bez jebkādas lietošanas instrukcijas, uz kuru ir atsauce uz iepakojuma.
Kad sazinājos ar lūgumu man atsūtīt skavu, pēc ilgāka laika saņēmu ziņu, ka lai to izdarītu man ir jāatgriež lampa un cik saprotu, jāveic vēl viens pirkums. Man diemžēl tam nebija laika, jo izbraucu no valsts.
Šim interneta veikalam ir ļoti daudz sliktu atsauksmju, man to vajadzēja ņemt vērā, es izdarīju kļūdu.
Комментарии (8)
Labdien,
Lai mēs varētu nomainīt preci, Jums bija jāatgriež tā atpakaļ. Mēs Jums par to rakstījām, bet Jūs pazudāt un preci neatgriezāt. Pie tam Jums prece bija piegādā laikā, jo termiņš tam bija līdz 3 nedēļām, bet Jūs saņēmāt otrajā. Jūsu atsauksme neatspoguļo realitāti kā bija īsti.
Lukas S
Ne jau man tagat jāmaksā par sūtīšanu jums otreiz parasti pievieno lāpu ar atpakaļ sūtīšanu...nevis man tagat jāmaksā vēl papildus 15 eiro lai varētu samainīt
Nevienam neiesaku sadarboties ar šo kantorīti! Pasūtījumu gaidīju divas nedēļas (nevienā internetveikalā tādas novilcināšanas nav!) .Pasūtījumu saņēmu tikai pēc atgadināju par savu eksisitenci. Atnācu uz ofisu, kur uzzināju, ka pasūtijuma saturs daļēji neatbilst tam, ko esmu pasūtūjis. Kad pamēģināju izskaidrot, ka pasūtījuma saturs bija nedaudz savādāks, priekšnieks pa telefonu man pateica, ka uzmanīgāk jāskatās, ko pasūtījāt ( tipa - pats esi muļķis). Man vajadzīgo preci viņi pēc tam paši nevarēja atrast savā pašā saitā. Naudu es atgriezt par man nevajadzīgo preci es neprasīju, nabags nepalikšu, bet vairs sadarboties ar šo kantori "Roga i kopita" nav nekādas vēlmes. Visiem silti neiesaku neko pasūtīt šajā tā saucāmajā "internetveikalā" . Labāk pasūtīt kadā lielā un solīdā veikalā.
Labdien,
Cienījamais pircējs pirms tam kad jūs kaut ko sūtat vajag zināt ko jūs pasūtījāt, pasūtot divus aizsargvācińus telefonam nevajag sev iedomāties ka pasūtījāt aizargstiklu telefonam. Jūs paši nevarat sjēsajēgt to ko jūs pasūtījāt. Kad runājām pa telefonu es piedāvāju divu minušu laikā atbraukt birojā un parādīt sistēmā ko jūs pasūtījāt bet jūs tam niepiekritāt tā kā uzskatu jums pašam sāka rasties aizdomas par jūsu izvēli. Mums ir pierādījumi um mēs varam pierādīt to ko jūs pasūtījāt bet jūs nē. Pie tam mūsu mājas lapā ir rakstīts ka jūsu izvēlētas preces nāk no 4 līdz 10 darba dienām. Tā ka jums nav par ko sūdzēties. Par preces neatrašanas mūsu mājas lapā, šīs preces vairs nav jo ir izpārdota tā mēdz būt jo jūs neesiet vienīgais. Ja gribējiet puerādījupierādījumusmus piebrauciet pie mums parādīsim lai jūs varat pārliecināties par mūsu vārdiem un par jūsu netaisnību. Jūs uzrakstījāt slimti par mums bet mēs neisakam citiem strādāt un sadarboties ar jums ar tādu cilvēku kas melo pārējiem. Lai jums dzīve izdodas.
Магазин полное ГО-НО.Заказал товар 2 недели назад и все еще нет ответа.Предлагаю всем пострадавшим обращаться в бюро по защите прав потребителей. С подобными магазинами пора завязывать...
Cilvēks melo un saka netaisnību.
Pārdevējs melo un neatbild uz zvaniem.
Labdien. Ja neatbildam uz zvaniem tad rakstiet e-pastā.