Liora - vismaz pasmaidam
Viss bija labi līdz satiku savu speciālistu, ne sasveicināšanās ne smaida, nopētam no galvas līdz kājām un pēc "Sekojiet man" uz kabinetu. Ziniet, vismaz kādu cieņu pret klientu varēja izrādīt darba laikā, dzēlīgas atbildes, "Nu kaut kā tā" pasaka beigās par savu darbu, ejot maksāt saskatās ar administrātori un vēl padomā cik tad no manis paņemt. ..varbūt sūdzos par ne par ko, bet ziniet, ja jau nāk tad ir gatavs maksāt un, lūdzu, izdariet to labāko ko Jūs varat, uz jautājumiem var arī atbildēt nevis uz manu "Kā Jūs veicat" atbild "Kā tu gribi", nju neesmu es viszzinis tāpēc nācu pie Jums un uzticējos. Par rezultātu - ja tāds būtu, tad sūdzības.lv nerakstītu. Žēl par iztērēto laiku, un žēl, ka cilvēki vēl jo projām no ārienes spriež par maciņa saturu, būs vien jāmeklē salons kur atgriezties gribēsies vienmēr.
Комментарии (2)
kads bija meistares vards?Es lior apmekleju biezi un vienmert viss bijis super!
Man arī bija ļoti līdzīga situācija, meistares vārdu neatceros - krievu tautības, īsa auguma sieviete uz gadiem 35..
Vēl ļoti nepatika friziere Tamāra Poļačkova, kas man par matu krāsošanu bez veidošanas paņēma Ls45, kas bija max norādītais cenrādī (gariem - bieziem matiem), bet man bija plāni, nedaudz pāri pleciem.. Šī friziere salika visus punktus uz "i" lai es tur vairs savu kāju nespertu.. būtu vismaz kvalitatīvi savu darbu veikusi, taču arī to nespēja, jo mati tika nokrāsoti par tumšu ar sarkanu atspīdumu dienas gaismā.