Liepājas Autoosta - Ļoti slikts serviss,vienaldziba,autoostas priekšniekam tapat pofig.
28.08.23. Ar sievu ieradāmies Liepājas autoostā, lai ar rīta autobusu 8: 35 dotos uz rīgu. Kasiere teica, ka sistēma rāda: tukšu vietu nav. Biļetes pirkām tikai uz 10: 00! Un kad pienāca šī rīta autobuss, mēs redzējām, ka cilvēki mierīgi pērk biļetes no šofera! Vēlējāmies atdot 10: 00 iegādātās biļetes un arī paņemt biļetes no šofera. Uz ko kasiere atbildēja, ka nevar pieņemt biļetes atpakaļ. Zvanīju stacijas priekšniekam un izskaidroju situāciju. Viņš atbildēja, ka kasiere strādā pareizi. Kāpēc tad kasiere mani dezinformēja? Un teikt, ka nesteidzies pirkt biļetes kasēs, bet gan ej un runā ar šoferi. Tātad, lai atbildētu, viņa nebija pietiekami gudra. Stāsts ir ļoti skumjš, jo es bezcerīgi nokavēju. Pusotru stundu sēdēju pie biļešu kases un ieteicu cilvēkiem neklausīties kasierē, ka biļešu nav. Un vienkārši ej uz autobusu un pērc biļetes pie šofera! Es bieži izmantoju autobusu, jo strādāju ārzemēs. Cerams, ka veiksiet atbilstošus pasākumus.
Ar cieņu, Antons.
Комментарии (1)
Vienmēr pērku biļetes pie vadītāja. Cik pa Latviju ceļoju, nebija ne reizes kad vietu salonā nebija.