Liepājas Autobusu Parks - Šofera bravurīgums
Autobusa Liepāja Skrunda Kuldīga reisa nr 740201 Vadītājs 36649 braucot Liepāja Aizpute sakarā ar autu uz problēmām tika nomainīts autobus un šofera bravurīgums bija briesmīgs pret pasažieriem sāk kliegt paaugstinātā tonī kad kāds esot zvanījis un sūdzējies ka esot nosalis gaidot rezerves autobus uzskata šofera attieksme ir neadekvāta apvainot kādu ar paaugstinātu bals toni mazu bērnu klātbūtnē!
Комментарии (4)
pasažierus ar šādu gramatiku vispār nedrīkst laist autobusos!
Briesmīgs ir arī tavs teksts, no kura tikai ļoti labs lingvists spēs izlobīt jēgu. Mēģināšu iztulkot. Brauc autobuss, tam notiek tehniska problēma, autobuss tiek nomainīts. Laikā starp autobusa maiņām kāds pasažieris ir nosalis un zvana uz LAP, lai pasūdzetos par situāciju. Atbrauc šoferis, ar nomainīto autobusu, un izsaka savu viedokli par pasažieru zvanīšanos LAP.
Tātad - jēga zvanīties uz LAP nav, ja jau autobuss tika izsūtīts un pirmā autobusa šoferis par to informēja pasažierus. Klimatu ietekmēt nespēj nedz LAP, nedz pirmā, nedz otrā autobusa šoferis. Pasažiera pretenzijas, kā allaž izceļit bērnus (it kā uz pieaugušajiem kliegt drīkstētu) ir pārspīlētas. Visdrīzak zvani uz LAP bija vismaz 13, un tur jau dispečers "izbesīts" tik talu, ka pasūdzējās šoferim, kurš brauca pēc, tehniskas ķibeles piemeklētā, autobusa pasažieriem.
Kas tā par modi, ka bērnu klātbūtnē kaut kas jātēlo? Vai bērni nesaprot, kas ir dusmas? Vai paši mājās vienmēr tēlojat, ka viss ir ideāli, lai netraumētu bērnu? Lai pabaidās no pieaugušajiem, zinās, ka jāciena šoferi!
Domāju, ka sūdzība būtu tikai un vienīgi pamatota, ja šoferis būtu sācis fiziski sildīt to pasažieri, kurš esot bijis nosalis. Šoferim prēmiju, jo citādāk tie autobusu pasažieri kļūst jau pārlieku nekaunīgi.