Liepājas Autobusu Parks - Rupjības no mikroautobusa vadītāja, nepatīk kredītkartes
Iekāpjot transportā, sasveicinājos ar vadītāju un, pērkot biļeti, precizēju, ka norēķināšos ar karti. Un sākās uz visu mikriņu jociņi: "с завтрашнего дня чтобы у всех были маски, не, ну психам с карточкой можно и без масок конечно, это исключение! " (no rītdienas visiem pasažieriem ir jābūt ar sejas maskām, ne, nu bet psihiem ar kredītkarti, var arī bez, tas esot izņēmums! "
vēlos, tomēr, izvēlēties sev ērtāko maksāšanas veidu un nedzirdēt liekos komentārus.
Ja mikroautobusu vadītājus neapmierina, ka ir iespēja maksāt ar kredītkarti, tad lai raksta petīciju un atsauc šo maksāšanas veidu, bet līdz šim negribās saskarties ar rupjībām, ņemot vērā, ka par braucienu tomēr ir jāmaksā.
Комментарии (6)
Izklausās,ka vadītājam bija problēma nevis ar kredītkarti, bet ar to,ka jums nebija maska?
Nē, cienītajs, tieši ar kredītkartes nez kapēc nepatīk konkrētiem šoferiem marsrutā Jūrmala - Rīga! Šodien, 10.04.21., es arī pēc LAP piedāvajuma, braucot no Jūrmalas, arī saskaros ar to ka esmu sliktākājs cilvēks pasaulē tapēc kā vēlos norēķināties ar karti, šoferis vienkarši atvienoja banks terminālu, termināls rāda kodu 1006 - nav savienots, transakcija neizdevās, pēc kā šoferis pateica kā tā ir mana problēma, jāmaksā skaidrā naudā vai nu jākap ārā!
Varbūt arī tā, bet maskas nebija vairākai daļai pasažieru un ir obligātas no 07.10.2020. Sūdzība uzrakstīta dienu iepriekš.
Nu zirga ģīmis bija jāvelk
Izskatās, ka vadītājam patīk sajust reālu naudu savā plaukstiņā.
Tieši ta, norēķini ar kredītkarti, nez kāpēc, nepatīk konkrētiem šoferiem maršrutā Jūrmala - Rīga! Šodien, 10.04.21., es arī pēc LAP piedāvājuma gribēju norēķināties ar VISA karti, braucot no Jūrmalas, un no šofera uzzināju, kā esmu sliktākājs cilvēks pasaulē tāpēc kā vēlos norēķināties ar karti, šoferis vienkarši atvienoja bankas terminālu, termināls rāda kodu 1006 - nav savienots, transakcija neizdevās, pēc kā šoferis pateica kā tā ir mana problēma, jāmaksā skaidrā naudā vai nu jākap ārā! Maršruta taksometrā nebija nekādas informācijas par pārvadātāju (kas veic pārvadājumu un atbild par kvalitāti, šofera Vards Uzvārds, kur griezties sūdzību vai priekšlikumu gadījumā, nav WIFI, neievēro Covid 19 karantina prasības - salons bijis pilns ar pasažieriem, distancēšanās netika ievērota.Ta sanāca, kā ar šo šoferi braucu ne pirmo reizi un situācija nemainas. VAI ŠITĀDI LIEPAJAS AUTOBUSU PARKA PAKALPOJUMI IR PIEŅEMĀMI MARŠRUTĀ RĪGA-JŪRMALA-RĪGA? VAI TIEŠAM RĪGA NAV SPĒJĪGĀ NODROŠINĀT KVALITĀTĪVO MIKROAUTOBUSU SATIKSMI AR LATVIJAS GALVENO KŪRORTU?