www.sudzibas.lv Liepājas Autobusu Parks Nelaipna komunikācija

Liepājas Autobusu Parks - Nelaipna komunikācija

Mikroautobuss maršrutā 6844 Rīgas SAO - Ķekavas ciems 24.07.2021. reiss plkst. 20:25 piebrauca Rīgas SAO pieturā 20:23, pasažieri iekāpa autobusā, iegādājās biļetes un gaidīja autobusa atiešanas laiku, kad pēc dažām minūtēm piebrauc otrs šī paša maršruta buss. Izrādās, ka šoferis, kurš bija piebraucis pirmais, ir sajaucis laiku, atbraucis vienu reisu ātrāk un izbrauks sev norādītajā laikā, kas ir 30min vēlāk. Šo faktu pasažieriem nepaziņoja. Busā, kas piebraucis vēlāk, sāka kāpt cilvēki, kuri pienāca vēlāk. Interesējāmies, vai iespējams pārkāpt busā, kas izbrauks pirmais un mums paziņoja, ka tas nav iespējams, jo biļetes iegādātas pie cita šofera tajā pašā maršrutā. Vēlāk piebraukušā autobusa šoferis zvanīja dispečerim ar šo jautājumu, pēc sarunas ar dispečeru paziņoja, ka ir jāpērk jauna biļete, ja vēlas braukt ar šo autobusu. Šī saruna ar autobusa šoferi bija nepatīkama, jo šoreiz pasažieri nebija vainīgi un cerot atrisināt šo situāciju saņēma ļoti nelaipnu attieksmi. Saprotams, ka visi esam cilvēki un varam kļūdīties, bet tieši tāpēc šoreiz varēja pieļaut izņēmumu un atļaut pārkāpt autobusā, kas izbrauks pirmais. (visiem pasažieriem bija biļetes, ko uzrādīt otrā šofera autobusā) u

24.07.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

P

Комментарии (1)

Good Intentions 25.07.2021

Šofera kļūda ir firmas kļūda un šāds risinājums nespodrina šīs firmas tēlu. Jautājums sekojošs - vai dispečeris bija kompitents, šādu lēmumu pieņemt?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы