Attiecināms visiem sabiedriskajiem transportiem Liepāja-Rīga - Slikta apkalpošana
Ierados uz liepājas autoostu savlaicīgi un stāvēju rindā uz transportu Liepāja-Rīga, kas atiet plkst 13.25
pienāk mana kārta, autobusā vēl ir redzamas vietas, informēju, ka līdz Rīgai, šoferis apgalvo, ka vietu nav, (jā, piekrītu, ka šajā gadījumā mani varētu neņemt, bet vietas taču vēl ir) , sāku, ka man jātiek, šoferis informē, ka nedrīkst, es uzreiz arī sāku, ka esmu gatava stāvēt, sēdēt uz kāpnēm vai pat samaksāt sodu, man ir nopietns brauciens un jāpaspēj uz kuģi. Šoferis ļoti neapmierināti izsit biļeti pilnā apmērā, kaut gan rokās jau paņēmis ģimenes karti, kas piešķir atlaidi. Ļoti neapmierināts noburkš un palaiž vēl vienu personu pa izsist biļeti. Tad nu šoferis izsit ar atlaidi, kas ir vecākiem, nevis bērniem, ar visu to, ka turu studenta apliecību rokās, šoferis atkal burkš. Tad nu uzlicis attiecīgo atlaidi prasa summu, prasu vai var ar karti, ko citos transports var (paldies visam, kas man ir, ka bija skaidra nauda) , likās ka šoferis uzsprāgs.
Problēma nav tajā, ka nebūtu vietas vai man svarīgs brauciens, bet apkalpošana ir (es atvainojos) pretīga un nepatīkama. Es nemēdzu rakstīt sūdzības un neturu ļaunu prātu, bet tas ir papildus stimulējums reizēm "iedot pa iekšām" darbiniekiem. Saliedēties un padariet darba gaisotni patīkamu, lai ir vēlme strādāt un darīt to kvalitatīvi, nevis atstrādāt un pavairot necieņu. Lai viss izdodas un paldies par šoferiem, kas izrāda cieņu un smaida!
Комментарии (7)
Nolieciet sevi šofera vietā!
Kāda var būt apkalpošanas kultūra, ja jūs spiežat šoferi pārkāpt instrukcijas! Viņu starp citu par instrukciju neievērošanu var sodīt. Ticiet man, šoferus neinteresē cik svarīgs jums tas brauciens!
Es gan nebūtu jūs ņēmis, jo kādēļ man būtu jāpazaudē daļa no algas tikai tāpēc, ka jums ir ļoti nepieciešams, kāda man gar to daļa?
Nez vai arī jūs pārkāptu savā darbā instrukcijas un kārtību, par kuru jūs varētu sodīt tikai dēļ tā lai izpatiktu klientam!?
Izlasiet rūpīgāk sūdzību. Vietas ir, kādēļ gan lai par to būtu dala algas pazaudēšanas?
Tas, ka cilvēkam ir jaapskatas autobusu vietu skaits un jāpārliecinās par biļetes cenu, tā ir šofera atbildība. Šeit fakts bija par neapmierināto attieksmi. Diezvai būtu tada vilšanās, ja šoferis pamatoti ari pateiktu, ka vietas diemžēl ir beigušās un vietas tik tiešām būtu pilnas. Attieksme un instrukciju ieverosana ir divas dažādas lietas, bet te ir runāts par attieksmi, kas nekādā mērā nepārkāpj instrukcijas.
Lai strādātu pec likumiem nav jabut lopam.
Reizém ir daudz tukšu vietu, taču tàs ir izpirkuši pasažieri kas brauc no Skrundas,Saldus
Tatad autobusu vadītājs 03.05.22 kursa no liepajas līdz šuķenei,no Nīcas atiet 18:36 un šoferis aizbrauca 18:22 soferis aizbrauc,un nav kā majas tikt un nav kur palikt lūdzams atlaist autobusa šoferi jo tas nav smuki😡
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Jau kuro reizi 23. mikriņš neievēro savus laikus…Vai nu atbrauc daudz pa ātru , vai nu vispār neatbrauc ( visbiežāk šis variants)
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību