Lieliska Dāvana - Slikts serviss
Šīs uzņēmums nerāda patiesas atsauksmes par saviem pakalpojumiem, nopērkot pie viņiem Wellton Spa Oasis apmeklējumu, biju vīlusies jo slikts serviss, auksts džakuzi un bija 4 šezlongi uz 10 cilvēkiem, nebija kur apsēsties un atpūsties, nolikt dvieli ar ūdeni, (to nolīkām puķu podā) , uzrakstot atsauksmi lieliskā dāvana tas netika publicēts, tas nozīme ka viņi publicē tikai pozitīvas atsauksmes un tas nav patiesi.
Lieliska Dāvana uzņēmuma vārdā vēlamies sniegt savu komentāru par augstāk minētās situācijas izklāstu.
20.12. saņēmām minēto atsauksmi par viesuprāt nekvalitatīvi sniegto servisu, kā arī pēcāk šādu pašu atsauksmi e-pasta formā ar naudas atgriešanas pieprasījumu.
Uzņēmuma iekšējā politika paredz par katru šādu atsauksmi informēt arī pakalpojumu sniedzēju un sagaidīt viņu komentāru par notikušo, lai spētu objektīvi risināt radušos situāciju.
20.12. Pirms atsauksmes saņemšanas no pakalpojuma sniedzēja saņēmām informāciju par divām apmeklējuma kartēm, kuru pieņemšanu nepieciešams atcelt, jo viesi pēc rezervācijas veikšanas devās uz SPA, taču pārdomāja un šo pakalpojumu nolēma neizmantot.
Ņemot vērā, ka līdz šim neesam saņēmuši papildus paskaidrojumu no pakalpojumu sniedzēja par to vai ūdens temperatūra džakuzi bija atbilstoša , atsauksme vēl nav publicēta, taču nauda par sniegto pakalpojumu pēc klienta iesnieguma jau ir tikusi atgriezta.
Lieliska dāvana ir svarīgs katra klienta viedoklis un tas tiek ņemts vērā, lai uzlabotu sniegto pakalpojumu kvalitāti, taču, lai sniegtu objektīvu informācijas izklāstu ikvienam klientam - iepriekš tiek noskaidroti visi situācijas apstākļi un tiek sniegta vispusēja informācija, lai subjektīvi netiktu pārstāvēts tikai vienas puses viedoklis.
Добавить комментарий