LIDO Vērmanītis - Runā pa mobilo telefonu uz mums skatās, bet apkalpot netaisās
Darba dienas vakarā ap 20:00 devos uz VĒRMANĪTI pēc pankūkām, ieejot iekšā pie pankūkām stāv vīrietis nodomāju, ka gaida pasūtījumu. Pastāvējām kādu laiku neviens nenāk, prasīju vīrietim cik ilgi viņš jau gaida, teica, ka kādas 7 min. Sāku skatīties apkārt kam varētu palūgt, lai apkalpo, redzu, ka stāv pie virtuves sieviete formā atspiedusies pret sienu runā pa mobilo telefonu uz mums skatās, bet apkalpot netaisās. Man kā klientam jāiet meklēt kurš mani varētu apkalpot, palūdzu meitenei kura mainīja ledu. APKALPOŠANA ŠEIT IR ZEM KATRAS KRITIKAS,
BET TĀ NAV 1. REIZE.
Комментарии (2)
Jā arī es biju pusdienās, kad sulu viesmīle brīvi savā darba vietā runā pa telefonu to neslēpjot, bļauj pa zāli... BESĪ...
Protams, šādu kritiku nevar piemērot uzņēmuma pastāvīgajam raksturojumam, jo galu galā, visi esam cilvēki, katram ir savas rīcības motivācijas apstākļi, visbiežāk, paši par to aizmirstam. Puse no cilvēkiem, kuri par apkalpošanu uzņēmumos ir sūdzējušies, paši šādi -nevērīgi un neadekvāti savureiz ir attiekušies pret savu darbu, vajag domāt pirms ko komentē, tā vien liekas, ka citu acī skabargu redz, bet savā - baļķi ne!