www.sudzibas.lv LIDO Slikts serviss kasé

LIDO - Slikts serviss kasé

Sveicināti!

17.02.1921. Iegriezos lido Vērmanītī, Elizabetes ielā 65, lai nopirktu pusdienas līdzņemšanai.
Vienmēr strikti ievēroju visus pandēmijas laika ieviestos noteikumus. Šoreiz, nodezinficējot rokas iegāju zālē bez paplātes... Jā, mana vaina, neapzināta! Saņēmu pusdienas un devos pie kases norēķināties par pirkumu. Tur es saņēmu tik rupju " sveicienu " no kasieres, ka uz brīdī apjuku.
Tas, ka nebija paplāte, ir pārkāpums, jā, atzīstu. Toties tā vietā, lai kasiere pieklājīgi teiktu: atvainojiet, jūs neesat paņēmusi paplāti... Es aizskrietu, to paņemtu un atvainotos rupjā attieksme, prastie vārdi, ko man veltīja tā kasire, kas strādāja kasē, jau minētajā 17.02.21. , apmēram no plkst .12: 00 līdz 12: 30 vienkārši nošokēja. Cilvēks, kuram nav nekāda izpratne par pieklājību, vnk nedrīkst strādāt apkalpojošā sektorā. Nekad! Viņa pati noteikti zina, kura tā ir:) )

17.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Комментарии (3)

A Aivars Avotiņš 13.01.2020
Ēdiena kvalitāte

Ēdiens nebaudāms, auksts. Zandarts ar dārzeņiem - ļoti jāpiedomā, lai iztēlotos, ka tur ir zivs, glumi sīpoli ar burkāniem kautkādā dīvainā maisījumā, kartupeļu biezputra tiek izsmērēta pa šķīvi, ka cauri spīd.

S Sudzibas.lv Admin 15.10.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

E E.s. 22.09.2021

Pilnīgi līdzīga situācija notika šodien Origo Lido, neuzskatu, ka “cilvēks, kuram nav nekāda izpratne par pieklājību, vnk nedrīkst strādāt apkalpojošā sektorā. Nekad!” Tieši tā. Es nevarēju saprast, kur ir dakšas, jo ļoti reti kad eju uzēst Lido, un 2 reizes pārjautāju kasierei, kura sākumā pateica “uzgaidiet”, jo viņa visu skaitīja, kāmēr viņa visu skaitīju, man vajadzēja atbloķēt telefonu, jo apmaksu veicu ar telefonu, un pa to laiku kasiere ielikusi dakšu ar nazi, KO ES NEBIJU PAMANĪJUSI! Un kad atkal uzdevu jautājumu, tad kur varu dabūt dakšu? Kasiere praktiski man iebakstīja to sejā! Un kad gāju jau pie galdiņa, tā pa visu zāli man nobļaustījās: “Atvainojiet, kundzu, vai Jums ir QR kods?” Es saku: jā. Un tad viņa neampierināta pienāca un pateica: “Te taču viss rakstīts!”. Tur vija rakstīts, ka jāuzrāda QR kods. Jā, ir jāuzrāda QR kods, ja vēlies ēst uz vietas. BET ATVAINOJOS, tas ir cilvēcīgi, piemirst to parādīt! Un Jūsu pienākums, dārgie, Lido darbinieki tos pārbāudīt. Pati strādāju apkalpošanas sfērā, un ja kāds piemirst parādīt QR kodu, tad laipni palūdzu to parādit, nevis uzbraucu virsu. Pēc tam, bija forši redzēt kā tā kasiere aprunāja mani ar kolēģiem. Super serviss, nav vārdu:)

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы