LIDO - Slikts serviss
Šodien tika veikts pasūtījums no wolt, pasūtīju ēdienu un gurķu Spainīti pa 6 eiro, kuro reizi jau pasūtījums atnāk nevis Spainītis ar gurķiem, bet viens gurķis maza kastīte, vēl joprojām nevaru saprast kā tik daudz reizes var sajaukt spaini ar gurķiem, tai vieta iedot tikai 1 … protams nav patīkami kad mēģina noraut 6 eiro pa vienu gurķi … tā arī ir nauda. Nezinu vai to var skaitīt kā krāpšanu, bet fakts paliek kā tāds, - tā nebija pirmā reize.
Комментарии (5)
Bildi arī varējāt pievienot.
Sveika! Mums ļoti žēl dzirdēt par Tavu pieredzi 😔 Esot daļa no piegādes ķēdes, jūtamies atbildīgi un vēlamies, lai Wolt lietotājiem ir pēc iespējas pozitīvāka pieredze. Vai Tu varētu uzrakstīt epastu uz [slēpt]@wolt.com, lai varam identificēt pasūtījumu un kompensēt par nepatīkamo pieredzi? 🙏
Visbeidzot, vēlos Tev pateikties, ka veltīji savu laiku, lai uzrakstītu atsauksmi. Tas palīdz mums un mūsu partneriem uzlabot klientu pieredzi 💙
Nepietika, ka vienu reizi apčakarēja, tapēc, kārtīgs Latvietis būdams, vēl 5 reizes tur iepirkos :)
Pārāk garšīgi tur ēdienu taisa lai nosūtītu ;) vienkārši katru reizi ceru kad vairs tā nebūs
Lai nesūtītu *