LIDO - Rupja attieksme
Lido atpūtas komplekss laikam arii izjuut kriizi, ekonomeejot uz darbiniekiem, pienjeemushi darbaa rupjus un nekompetentus cilveekus, ar personiigaam ambiicijaam, kuras aizeeno uznjeemuma intereses, iipashi gribeetos uzsveert alus pagraba zaales paarzines Zandas kompetenci un ieintereseetiibu piesaistiit apmekleetaajus ieprieksh tik jaukajai iestaadei!
Комментарии (8)
Uu ko tad Zane tādu izdarīja?????
nu tiesaam - ja suudzies, tad arii sakariigi uzraksti, kas notika, ko konkreetaa persona izdariija/neizdariija. citaadi sii teema ir lieka interneta telpas piesarnosana..
Pēdējā laikā Lidiņā edam vismaz 2 reizes nedēļā. Visu cieņu nau dzirdēta neviena rupjība, pat alus pagrabā apsardze pienāk un laipni pasaka slēdzamies ciet pēc 10 min. Neviens darbinieks neko rupju nau teicis. Cūkgaļas ēdienu nodaļā vispār superīga pavārīte, diezgan jauna, bet vienmēr uzsmaida.
ja tu zinaatu cik mums maksaa tur, tev butu pilniigi uzspljaut kaa tu strada
oij ble -protams kriize..tikai nevis cilveeki tur nekompetenti, driizaak vienkaarshi pargurushi un novergojushi...pashi apmekleetaaji reizeem izceljas ar taadu debiilismu kas speej izsist no sliedeem peec 6 nostraadaam dienaam un ne jau pa 8 pat ne 10 stundaam..
a ko tu gribeji lidinja tikai laucinieki straadaa :P
nu Lido jau nemaz pilsētnieki ilgu laiku neturas nevar slodzi izturet:P... ja laucinieks, nevajag uzreiz domat, ka nekulturāls...
par Zandu arī tikai labas atsauksmes varu sniegt, protams, ja pretī gadās nepieklājīgi 9tas ir maigi teikts) klienti, ir ļoti grūti izradīt sapratni un ieinteresētību...
Esmu strādājusi studijas gados LIDO. Zinu, cik darbs tur ir smags, un cik maz maksā!:(
Tāpēc vienmēr tur iegriežoties, cenšos pret personālu būt maksimāli laipna, pasakot kaut paldies un novēlot jauku dienu!
Izturību jums..