LIDO - Nekvalitatīvs ēdiens
06.01.2018. Vakarā "Lido Spice" iegādājos zivi ar šampinjoniem. Sākot maltīti, atklāju ēdienā ieceptu pagaru melnu matu. Pieaicinātā zāles pārzine priecīgi paskaidroja, ka tas esot klientes mats un ka šī problēma esot patiešām bieža, tur neko nevarot darīt. Klientes mats tas noteikti nevarēja būt, jo ēdienā bija nepārprotami iecepts. Zāles pārzine apsolīja "paskatīties, kā virtuvē meitenēm ir ar cepurēm"", un kā kompensāciju piedāvāja man "uzsaukt" kafiju ar kūku vai vismaz "kādu tēju". Pēc sveša mata manā ēdienā kūku nekārtojās, tādēļ atteicos. Cita veida kompensācija man nepienācās. Tā, lūk.
Dina
Комментарии (7)
kādu kompensāciju vajadzēja?
Vajadzēja kompemsācijā prasīt zāles pārzinei apēst to kotleti ar matu Jūsu klātbūtnē!
Gaidījāt, ka Ķirsons jums maksās pensiju visu atlikušo dzīvi, lai kompensētu šo matu jūsu ēdienā? :D Pilnīgi adekvāts risinājums šajā situācijā, no matiem ēdienā vēl neviens nav miris!
Visi te saskatījušies Amerikas kompensācijas un domā,ka tulīt bagāta paliks,kad ieraudzīja matu.Iedomājās,ka tulīt miljoni birs kabatā un maltīte līdz mūža beigām būs par brīvu.
Acīmredzot tā ir tomēr ir uzņēmuma personāla nolaidība, jo arī man vakar Krasta ielas Lido nopirktajā Napoleona kūkā bija iecepts garš mats. Ļoti nepatīkami.
Cik man nācies redzēt Lido virtuves darbinieku darbu, tad visi nēsā cepures. Tas man liek domāt, ka kārtībai uzņēmuma virtuvē tiek sekots līdzi. Bet, protams, visiem darbiniekiem līdzās nestāvēsi.
Tiešām, interesanti, kādu kompensāciju kliente sagaidīja? Nu, labi, saprotu, ka ēdiena maiņa ir pati par sevi saprotama. Pārzine vēl piedāvāja uzsaukt nelielu kompensāciju - man tas liekas, ka ir normāli.
Protams, nav patīkami, bet brēka mata dēļ?