LIDO - Apsardze
Kļūdījāmies ar mašīnas novietošanu. Apsargs pienāca un sāka bļaustīties. Dzirdējām diez gan nepatīkamus komentārus. Saprotu, varbūt nogurums vai vēl kaut kas, bet ar tādu attieksmi nākt un runāt ar cilvēku ir nepieņemami. Iespējams, apsardzes firma nav pienācīgi parūpējusies par darbinieku komunicēšanas izglītošanu. Paldies par sabojāto dienu un garastāvokli apsargam! (12: 30, 16.11.2020.)
Комментарии (2)
Žēl, ka ir tikai sūdzības.lv. Mana pieredze ir daudz pozitīvāka un iespējas pateikties līdz šim tā īsti nav bijis.
Esmu ļoti pateicīgs tieši Lido atpūtas centra apsargam! Gribu pateikties par operatīvo rīcību šā gada augusta mēnesī, kad manai māmuļai uz ielas palika slikti. Viņa saļima tieši pie iebrauktuves Lido atpūtas centrā. Paldies, ka piegājāt pie cilvēka un sapratāt, ka steidzīgi nepieciešama palīdzība! Elementāri apjautājaties, vai ir zāles,ko viņa lieto šādos gadījumos, vai ir kāds tuvinieks, kam vajag steidzīgi piezvanīt. Todien, tas bija mikroinsults! Bet pats apsargs, ne visai labi runājošs latviski, tomēr bija vienīgais cilvēks, kurš nepagāja garām! Paldies!
Neko nevar saprast no jūsu sūdzības ! Ne,notikuma vietu, ne pašu situāciju!