LIDO - Apkalpojošais personāls.
Šodien 20:42 aizgāju paēst uz Lido stacijas laukumā.
Paņēmu ēdienu un sev padzerties alu. Piegāju pie kases , lai apmaksātu par savu pasūtījumu, uzreiz uzrādīju dokumentus par manu alkoholu. Kasiere uzreiz atteicās skatīties dokumentos , bet nu es uzgaidīju kamēr viņa izsitīs visu manu ēdienu.
Pēc tam kad palika izsist tikai alus paprasīja dokumentus.
Es viņai tos uzrādīju un kasiere ilgi skatījās dokumentos , pēc tam apgalvojot , ka es izskatoties pārāk jauna no tā , kas atbilst dokumentos. (Man ir 25 gadi)
Es viņai atbildēju , ka tas ir normāli , ka tagad ne visi izskatās tieši tā , kā ir uzrādīts dokumentos un es neatteicos viņai viņus uzrādīt. Iemesls nepārdot nebija.
Beigās pārdeva , bet nu īsti laimīga par to nebija.
Piesēdos pie galda , saprotu ka līdz aizvēršanai palikušas aptuveni 15 min , tāpēc diez gan ātri ēdu , lai līdz aizvēršanai. Apkalpojošais personāls staigā gar galdu un skatās bez maz vai mutē un gaida kad es beigšu ēst. Sajutos ļoti neērti.
Par ēdienu. Man bija kartpeļi ar Franču cūkgaļu (laikam) , gaļa ne līdz galam gatava , rūgta un sausa. Biešu salāti ar ķiplokiem likās taisīti 2 dienas atpakaļ.
Es pat nezinu šeit risinājumu. Ļoti neapmierināta ar šādu pieredzi un otro reizi vairs nevēlos atgriezties.
Ja vēlaties ar mani sazināties un apspriest situāciju zvaniet uz numuru - 26933732
Комментарии (2)
Baigi kāds tev zvanīs 😁😁😁 cik naivi. Mazāk jāsapņo.
Kopš LIDO pārņēma krievs, ēdieni ir sliktas kvalitātes, negaršīgi. Pārsvarā vistas produkcija, ko iepērk par ,,kapeikām, bet pārdod, kā augstākās klases cūkgaļas cenā.